חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצלמות אבטחה והקלטה דיגיטלית

איזה תחום מעניין אותך?

    מערכות מצלמות אבטחה דיגיטליות של קבוצת G1 מספקות לכם ביצועי תיעוד ומעקב אמינים ללא פשרות כדי לאפשר לכם ניטור, ניהול, הקלטה ותיעוד וידאו בזמן אמת, להערכת איומים חכמה, הרתעה, התראה ולקבלת החלטות אפקטיבית יותר לגבי הבטחון האישי והעסקי.

    מה מצלמת אבטחה מספקת לנו בעידן של היום?

    במציאות המחוברת והטכנולוגית כיום ובטח שבמציאות הביטחונית והפלילית המורכבת בישראל, מצלמות אבטחה הן כבר לחלוטין מרכיב אבטחה וניטור מרכזי וכזה הנמצא בליבה של כל מערכת אבטחה והגנה מתקדמת – ביתית, עסקית ומוסדית. קבוצת G1, הגדולה והמובילה בישראל בשירותי אבטחה ומוקדים, מציעה פתרונות וידאו מותאמים אישית ועם קדמת הטכנולוגיה של מצלמות במעגל סגור, מצלמות בטחון ומערכות מצלמות אבטחה, לכל סוגי הפרויקטים והלקוחות.

    היכולת הטכנולוגית לתעד בכל רגע נתון את הנעשה במרחב, בין אם זה בבית, בעסק או במרחב הציבורי, משפרת משמעותית את אפשרויות והיקף האבטחה, הניטור והתיעוד, לצד היותה גורם הרתעה אפקטיבי. יש כל כך הרבה שימושים, יישומים ויתרונות להתקנת מערכת מותאמת אישית של טלוויזיה במעגל סגור ומצלמות הקלטה ואבטחה – וכיום הטכנולוגיה מאפשרת פריסה ויישום חכמים, נגישות טכנית ויחסית לעבר גם נגישות כלכלית משודרגת.

    שימושים ויישומים של מצלמות אבטחה ומערכות טמ"ס

    • ביצועי אבטחה, תיעוד וניטור מוכחים באינספור פרויקטים ומיקומים.
    • התבססות על מצלמות דיגיטליות חדישות ומתקדמות, עם איכות מעולה ומגוון אפשרויות טכנולוגיות.
    • שליטה, ניטור ובקרה מרחוק של אירועי אבטחה.
    • אפשרות לשילוב אינטגראלי עם מערכות אבטחה נוספות ויכולות של מצלמות אבטחה עם בינה מלאכותית – זיהוי תנועה ונפח, מיפוי, זיהוי סוג האיום, התממשקות לטריגרים ואזעקות, חיבור ישיר למוקדים מאוישים, אפשרויות תזוזה וזום למצלמות, קישוריות אינטרנטית מעולה ועוד יתרונות טכניים רבים.
    • מתודולוגיה מובנית וחכמה של ניהול פרויקטים.
    • התאמה אישית מתקדמת של מערכות CCTV ומצלמות אבטחה IP, לפי הערכת סיכונים וצרכים וטכניקות ניהול פרויקט מהמובילות בתעשייה.
    • פתרונות מצלמות אבטחה לבתים פרטיים, עסקים קטנים ובינוניים, מפעלים, מוסדות ,יישובים כפריים ורשויות מוניציפליות.

    קבוצת G1 משווקת, מתכננת, מתקינה ומפעילה מערכות חדישות, חכמות ומתקדמות של מצלמות אבטחה ומערכות טמ"ס, בשלל היקפים ותצורות ולכל סוגי הלקוחות והפרויקטים. מערכת מצלמות ביטחון יכולה להתחיל במערך קטן של מצלמות אבטחה קטנות ופשוטות יחסית ולהגיע עד למערכות צילום וניטור מורכבות, חכמות וגדולות במיוחד עם מאות אמצעי צילום, אמצעי הקלטה וצפייה משוכללים והתממשקות עם מערכות אבטחה ובקרה נוספות.

    שימושים ויישומים של מצלמות אבטחה ומערכות טמ"ס

    מצלמת אבטחה מהווה כלי אבטחה, תיעוד, בקרה ותיעוד ראשון במעלה, באינספור סיטואציות, מיקומים ויישומים. התקנת מערכת צילום משמשת, בין היתר, לצרכי אבטחה וזיהוי פעילות לא חוקית/לא מורשית, זיהוי מוקדם של אירועי פח"ע, פיקוח בזמן אמת ובדיעבד, מניעת פריצות והשחתה, תיעוד פעילות לצרכי ביטוח או רגולציה, ניהול חכם של אירועי אבטחה וכיוצא באלו.

    טכנולוגיה מתקדמת יחד עם אמינות ללא פשרות

    היום, הרבה יותר מבעבר, יש מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה ומערכות תיעוד וניטור וידאו, בעיקר מבחינת טכנולוגיה, קישוריות ופתרונות התשתית הנדרשים לכל סוג מצלמה. באופן כללי, המערכות המתקדמות והאיכותיות ביותר כיום – ואלו שגם קבוצת G1 משתמשת בהן – הן מערכות דיגיטליות של המצלמות ואמצעי ההקלטה והשידור, מה שנקרא לא אחת מצלמות אבטחה IP או דיגיטליות (בניגוד לפתרונות אנלוגיים, שעדיין נמצאים בשימוש אך זה הולך ופוחת).

    מערכת במעגל סגור כוללת את המצלמות עצמן (עם חיבור לחשמל או חיבור חשמל דרך קווי תקשורת – PoE), אמצעי הקלטה דיגיטלי (DVR או ישירות להתקן אחסון במחשב) ותוכנה לניהול, צפייה מרחוק דרך האינטרנט ולזיהוי חכם של איומים ושאר היכולות של המערכות החדישות כיום.

    נדגיש כי ברוב מוחלט של מקרים ופרויקטים, בקבוצת G1 עושים שימוש במערכות דיגיטליות של מצלמות אבטחה, משולבת IP אינטרנטיות ושרתי הקלטה בענן או מבוססי שמירה על מחשב אישי ייעודי באתר. מערכת דיגיטלית מספקת שלל יתרונות תפעוליים וטכנולוגיים לעומת מערכות אנלוגיות, למשל איכות תמונה משופרת, אפשרויות שליטה מורחבות וגמישות בניהול והפעלת המערכת וכמובן כיום שילוב כלי בינה מלאכותית לזיהוי איומים מתקדם על ידי מצלמת אבטחה חכמה.

    יחד עם יישומי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בניטור והקלטת וידאו של תאי שטח וזיהוי איומים, קבוצת G1 מספקים אמינות ללא פשרות, עמידות פיזית ודיגיטלית ברמות הגבוהות ביותר בתחום כיום – כולל פתרונות מוכחים וחכמים של הגנת ואבטחת סייבר למצלמות אבטחה.

    מצלמות אבטחה לבית

    היום מצלמות אבטחה לבית כבר הפכו בהמון בתים לסטנדרט של אבטחה, מיגון ובטחון אישי-בעיקר לצרכי ניטור ובקרה על איומים פליליים, אך כמו שראינו ב-2023 בהחלט גם לצרכי זיהוי וניהול איומי טרור בבית.

    בשוק רחב עם שלל פתרונות, חלקם פתרונות בשיטת "עשה זאת בעצמך", לשירותי המצלמות המתקדמים של קבוצת G1 יש יתרון של איכות, אמינות, עמידות וקדמה טכנולוגית חסרת פשרות, שימוש רק במוצרים הטובים והאמינים ביותר, התקנות רק עם אנשי מקצוע מעולים, פתרונות גיבוי משוכללים ונגישים ועוד – מערכת מצלמות אבטחה ביתיות עם גב מקצועי, טכנולוגי וכלכלי!

    מערכת צילום ותיעוד וידאו בבתים פרטיים, עם שמירת החומרים על שרת הקלטה ייעודי וגם עם אפשרות חיבור למוקד אבטחה מאויש ומתקדם, מספקת בטחון משודרג ומקיף יותר, הרתעה כנגד פורצים וגורמים בלתי מורשים, מאפשרת תיעוד לצרכי ביטוח, אכיפה משטרתית ומשפטית, וכמובן אפשרות לראות בכל רגע נתון מה קורה בבית, מכל מקום ובכל זמן.

    באופן טבעי, מערכות ביתיות יכללו לרוב מצלמות קטנות, רצוי בחיבור רשת פיזי ולא על בסיס רשת אלחוטית (זה תמיד הפתרון העדיף) ועם יישומים פוטנציאליים של רוב הסוגים מבחינת מראה אסתטי, כיסוי שטח ויכולות שליטה.

    מצלמות אבטחה לעסק

    חלק בלתי נפרד מהגנה ופיקוח על המתרחש בעסק שלכם, קטן כגדול, הוא צילום ותיעוד וידאו באמצעות מערכות מותאמות אישית של מצלמות וידאו דיגיטליות. מצלמות ופתרון ההקלטה והשידור מרחוק מספקים שפע אדיר של יתרונות ושימושים:

    • פיקוח על עובדים, נציגי שירות, עובדי קופה, מטפלים – בצורה שקופה, גם לצורך פיקח וגם הגנה על העובדים עצמם.
    • תיעוד לצורך הגנה על עובדים ולקוחות.
    • בקרה ויזואלית ומוקלטת על ציוד, מיכון, כלי רכב, פסי ייצור וכדומה.
    • הגנה ואבטחה היקפיות ומרחביות למפעלי תעשייה, מרלו"גים, מבנים חקלאיים וכו'.
    • הרתעה ותיעוד למקרים של פריצות, גניבות, ונדליזם וכדומה.
    • ניהול חכם ובזמן אמת של מניעת פחת, גניבות והשחתה בחנויות ורשתות קמעונאיות.
    • שליטה ובקרה ויזואליות וניהול חכם של איומים וסיכונים פעילים, פליליים או ביטחוניים אחרים.

    כמו כן, מערכות ציבוריות, מוסדיות או מוניציפליות של מצלמות אבטחה מהוות אלמנט מרכזי קריטי למיזמי "עיר בטוחה" ולהגנה על המרחב הציבורי ועל התושבים/משתמשים. קבוצת G1 מציעה מומחיות ייחודית ומובילה גם בפתרונות מתקדמים ורחבי היקף של אבטחה אלקטרונית ומערכות צילום ותיעוד וידאו מוסדיות.

    תיעוד וידאו אמין ואיכותי עם קבוצת G1

    מוקד הטכנולוגיה והמצלמות של קבוצת G1 מציע ללקוחותיו בנוסף למערכות הטובות ביותר של מצלמות וידאו דיגיטליות לאבטחה, ניטור וניהול ויזואלי גם שירות הקלטה מרכזי ואמין למצלמות IP – שירות המתאים לאתר בודד וגם לאתרים מרובים בו זמנית. הודות לשירות ההקלטה המרכזי, בו הצילומים נשמרים על שרת אחסון ייעודי מטעם G1, הלקוח פטור מרכישת ואחזקת מערכת הקלטה יקרה, תוך הנאה מכל היתרונות הטכנולוגיים של צפייה מאובטחת בצילומים מרחוק רק דרך חיבור אינטרנט ומחשב או סמארטפון וממשק משתמש ידידותי ופשוט לשימוש וניהול. כל קבצי הווידאו נשמרים לפי תקן משטרת ישראל.

    שירות ההקלטה מבית G1 כולל טיפולים וגיבויים סדירים ע"י מומחי G1 והשירות פועל על בסיס רשת IPVPN מתקדמת ומאובטחת של בזק עסקים, רשת סגורה עם תשתיות מתקדמות ואמינות ביותר.

    טרנדים עדכניים: חידושים ויישומים מתקדמים של מצלמות אבטחה

    מעבר לעובדה שבמדינה כמו ישראל, עצם הקיום וההתקנה של מערכות אבטחה וביטחון הוא טרנד ומגמה בפני עצמה, יש גם טרנדים עדכניים ושינויים טכנולוגיים בתוך התחום המתפתח והמרתק של פתרונות ניטור, תיעוד שליטה ובקרה בוידאו.

    מצלמות אבטחה משולבות AI – מצלמות אנליטיקה מבוססות בינה מלאכותית

    אין ספק שהטרנד הטכנולוגי המרכזי היום, בעיקר רלוונטי למערכות מתקדמות ודי גדולות של מצלמות אבטחה וביטחון, הוא שילוב בינה מלאכותית – AI – בתוך המצלמות עצמן ובתוכנות השליטה והבקרה שלהן. אלו הנקראות מקצועית גם "מצלמות אנליטיקה", כי הן כוללות כלים עוצמתיים לניתוח תמונה בזמן אמת.

    המשמעות היא שהמצלמה לא רק מצלמת את תא השטח אותו היא מכסה אלה יכולות מחשוב חזקות וכלי בינה מלאכותית המשולבים במצלמה ובתוכנה מאפשרים זיהוי מהיר, מדויק וחכם של איומים ומתן התרעות מתאימות למוקד ו/או לאנשי הביטחון. הזיהוי הזה כולל, למשל, יכולת של המצלמה להבדיל בין חיה לאדם, זיהוי סוג הבגדים שהאדם לובש, ספירת כמות אנשים ומכוניות, זיהוי סוג ומספר כלי נשק שהאדם החשוד מחזיק או סוחב, יכולת מעקב פיזי ואוטומטי אחרי אובייקטים חשודים במרחב, זיהוי כמה איומים במקביל וכיוצא באלו. יש גם מצלמות חכמות המציעות יכולות של זיהוי ויזואלי מדויק של אש ועשן, יעיל למניעת התפתחות סיכוני אש ושריפה.

    מצלמות אבטחה חכמות עם בינה מלאכותית הן כמובן יקרות ומתקדמות יותר, לכן הן לא נדרשות או ישימות בכל פרויקט קטן של מערכי ניטור וידאו לבתים או עסקים קטנים, אך עבור עסקים גדולים, ישובים, מוסדות ורשויות מוניציפליות מדובר על פתרון שבהחלט מהווה "משנה כללי משחק" באבטחה והגנה מרחבית.

    אירועי אוקטובר 2023 ביישובי "עוטף עזה" הוכיחו, שוב, את החשיבות של זיהוי מוקדם של איומים ויכולות וידאו מתקדמות לניהול חכם ויעיל יותר של אירועים ביטחוניים חמורים. מצלמות אבטחה דיגיטליות חכמות משדרגות יכולות אלו משמעותית.

    טרנדים נוספים במצלמות ביטחון ואבטחה

    • יכולות חזקות ומתקדמות של צילום לילה וצילום בתנאי תאורה נמוכים.
    • רזולוציה גבוהה המאפשרת איכות תמונה טובה יותר – כאשר מצלמת אבטחה 4K הופכת יותר ויותר לסטנדרט בשוק.
    • שימוש בתקני וידאו מתקדמים המאפשרים איכות תמונה משופרת תוך ניצול פחות רוחב פס אינטרנטי והפחתת האטות ותקיעות תמונה בצפייה מרחוק.
    • יישום פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים ומותאמים אישית למצלמות אבטחה – שהן מערכות שתוקפים "אוהבים" לתקוף ולנסות לפרוץ אליהן – מה שעוד יותר מדגיש את החשיבות של עבודה עם ספק שירות מקצועי ומוכח ולא עם מוצרי מדף באיכות ירודה.

    סוגי מצלמות אבטחה

    מהדור הישן – מצלמות אבטחה אנלוגיות

    מצלמות אבטחה המתבססות על טכנולוגיה אנלוגית, הן בהחלט עדיין קיימות בשוק אך השימוש בהן הולך ופוחת לאור החסרונות שלהן מצד אחד והיתרונות של המצלמות הדיגיטליות מצד שני. הן מחוברות לבקר שליטה והקלטה מרכזי אנלוגי (DVR), עם כבלי CoAx. לרוב הן מציעות איכות תמונה פחותה ופחות אפשרויות של שליטה ובקרה מרחוק, אך ביישומים מסוימים הן מאובטחות יותר לפריצות סייבר.

    מצלמת האבטחה המודרנית והמחוברת – מצלמות IP דיגיטליות

    מצלמות מודרניות וחדישות יותר, פועלות בצורה דיגיטלית מלאה ומאפשרות קישוריות משופרת ופשוטה יותר לרשת האינטרנט להקלטה, צפייה, שליטה ובקרה מרחוק. הן מתחברות לאינטרנט, רצוי קווית אבל אפשר בדגמים מסוימים גם אלחוטית, ומאפשרות שידור לכל מכשיר המחובר לאינטרנט ולאו דווקא דרך מערכת DVR. מציעות איכות צילום גבוהה יותר ברוב הדגמים.

    מצלמות IP דיגיטליות ניתן ברוב מוחלט של המקרים להפעיל עם כבל אחד בלבד, כאשר גם אספקת החשמל מועברת למצלמה על גבי כבל הרשת האינטרנטי עם תמיכה ב-PoE.

    מצלמת אבטחה זזה – מצלמות PTZ

    מצלמות אבטחה הכוללות בתוכן מנוע קטן המאפשר שליטה מרוחקת והזזה של המצלמה כך שתכסה תא שטח אחר או תתמקד בחלק מסוים בתא השטח במקום לספק זווית צפייה רחבה. מצלמות PTZ יכולות לאפשר תנועה ימינה ושמאלה ו/או תנועה למעלה ולמטה, כמו גם כאמור שליטה על הזום.

    מצלמת האבטחה שרואה 360 מעלות

    יש היום כאלו המאפשרות כיסוי מלא של חדר או תא שטח, עם צילום וידאו ב-360 מעלות. לרוב אלו למעשה מערכות ייעודיות של 2-4 מצלמות זווית רחבה, המותקנות במעגל, כך שנוצר כיסוי וידאו של 360 מעלות מהמרחב, על בסיס חיבור תקשורת+חשמל אחד.

    מצלמת אנליטיקה – המצלמה החכמה לעידן ה-AI

    אלו המצלמות החכמות ואשר כוללות כלי אנליטיקה ובינה מלאכותית שפירטנו לגביהן למעלה. הן דיגיטליות מתקדמות עם כלים מובנים של זיהוי איומים, ניתוח תמונה בזמן אמת וכלי בינה מלאכותית לשיפור התרעה, שליטה ובקרה ובעיקר זיהוי חכם של איומים וסיכונים הנקלטים בעדשת המצלמה.

    סיווגי מצלמות לפי צורה פיזית

    • מצלמת כיפה: מצלמת אבטחה בתצורת כיפה, נח ואסתטי להתקנה על תקרות, פינות וקירות. עם מצלמה פנימית אחת או כמה מצלמות בתוך הכיפה.
    • מצלמת צינור: מצלמת אבטחה הנקראת כך על שם צורתה הגלילית המוארכת. הגוף הארוך מאפשר שימוש בעדשות איכותיות וחזקות והתקנת מנועי PTZ אפקטיביים.
    • מצלמה נסתרת: מיועדות להיות נסתרות ודיסקרטיות, למשל מוחבאות או מוסתרות בתוך אלמנטים שונים בחדר פנימי או שטח חיצוני (באבנים או גופי תאורה למשל בגינות).

    השפעתן של מצלמות האבטחה בחקיקה ובבתי המשפט

    מערכות של צילומי אבטחה וניטור וידאו של מרחבים פרטיים, ציבוריים ומוסדיים הפכו לכל כך נפוצים ואפילו ברורים מאליהם, שזה גם די ברור לאנשים שיש מצלמות מעקב ואבטחה כמעט בכל מקום וגם שיש הרבה מאוד מקומות ושטחים בישראל אשר מצולמים ומנוטרים ויזואלית 24/7/365. מציאות טכנולוגית כזו חייבת גם לבוא לידי ביטוי בחקיקה ובפעילו של מערכת המשפט.

    ואכן, התפוצה הרחבה והצמיחה המתמשכת של תחום מצלמות האבטחה חייבו התייחסות של החוק לנושאים גם של הגנה על פרטיות ושימוש לא מורשה בצילומים, כאשר מנגד הן גם מסייעות כמובן לחוק ולרשויות האכיפה והמשפט באיתור חכם ויעיל יותר של עבריינים וחשודים ושיפור בהרשעות אמת בבית המשפט – כי אם יש צילום ברור וחד וחלק של אדם מבצע פשע כלשהו, זו ראיה שקשה מאוד להפריך או להתווכח איתה.

    כך שמצד אחד ריבוי שלהן בהחלט תורם לביטחון הציבור וליכולות של גורמי אכיפת חוק, רגולציה ולבתי המשפט לתפוס ולהעניש עבריינים. ומצד שני ריבוי במרחב הציבורי, עסקי ופרטי גם יוצר פגיעה פוטנציאלית בפרטיות של אנשים. באופן כללי, בעיקר החוק, אך גם ההיגיון הבריא של אנשים ומתקיני מצלמות אבטחה, נדרש לתת מענה אופטימאלי ומושכל כמה שניתן לשני צדדים אלו.

    בהסתכלות רחבה, ניתן בהחלט לומר כי תרומתן החיובית של מצלמות אבטחה מתקדמות ואיכותיות לאבטחת הציבור, עולה משמעותית על הסיכונים של פגיעה בפרטיות – בעיקר כאשר משתמשים בכאלו שהינן אמינות, חכמות ומאובטחות ועם התקנה של גורם מורשה ומקצועי.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי