חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תעשייה ותעשיות ביטחוניות

איזה תחום מעניין אותך?

    מתחמי תעשייה הם אתרים רבי פעילות, שניהולם מהווה אתגר משמעותי.
    שמירה על ביטחונם של מפעלי תעשייה בכלל ומפעלי תעשייה ביטחונית בפרט, חיונית לפעילותם השוטפת, לתחושת המוגנות של עובדים ומנהלים ולהתנהלות סדירה המשפיעה במישרין או בעקיפין על רווחתם של רבים.

    קבוצת G1 מגייסת את הניסיון הרב הנצבר במשך שנים ארוכות של ניהול פרויקטים רב-מערכתיים, ואת יכולותיה הטכנולוגיות, הלוגיסטיות והאנושיות, ומציעה למגזר התעשייתי פתרונות מובילים העונים לאתגרים ביטחוניים ובטיחותיים מורכבים.

    תשומת לב מיוחדת אנו מעניקים למפעלי התעשייה הביטחונית, הלוקחים חלק בשמירה על ביטחונה של ישראל.
    מפעלי תעשייה אלה מהווים יעד מוצהר לפעילויות תוקפניות ומכילים מידע וחומרים רגישים ומסווגים במיוחד. המענה שנותנת G1 מותאם לתקני האבטחה מחמירים ועונה לדרישות הדרגים הבכירים ביותר.

    הפתרונות של G1 למגזר התעשייה ולתעשיות הביטחוניות

    אבטחה אלקטרונית ומנגנוני שליטה ובקרה

    אמצעי האבטחה האלקטרונית של G1 מותאמים למגזר התעשייתי:
    אמצעי בקרת כניסה מגוונים המאפשרים סיווג בטחוני פרטני של העובדים ודרגי הניהול השונים, מערכות טלוויזיה במעגל סגור ואמצעי הקלטה המנטרים את האזורים המאובטחים ללא הרף ומתעדים את הנעשה, וגלאים המתריעים מפני ניסיון פריצה או חבלה במתחמי התעשייה.

    אבטחה פיזית

    במקביל לאמצעי האבטחה האלקטרוניים, מציעה G1 למגזר התעשייה, כוח אדם מיומן ומקצועי, להגנה מיטבית.

    לפני התאמת תכנית ייעודית, נערכת הערכת סיכונים ולפיה נקבעים נהלי האבטחה. אנשי השמירה והסיירים מספקים שירות סביב השעון ומוקד האבטחה הארצי מגיב לכל פניה במהירות וביעילות.

    בטיחות

    בין הסיכונים להם חשופים מתחמי תעשיה נמצאים גם כשלים בטיחותיים. פתרונות הבטיחות שלנו כוללים

    מערכות גילוי אש, מערכות כיבוי אש ומצלמות אבטחה חדשניות לאיתור דליפה. אמצעי הבטיחות שאנו מספקים, מתקינים ומנהלים הם מהמתקדמים והאיכותיים בעולם, ותפקידם הוא למנוע או למזער נזק למכונות, לנכסים ולעובדים.

    בקרת מבנה

    מערכות בקרת מבנה ובקרה תעשייתית נועדו לנהל את כל המערכות והרכיבים החשמליים והמכאניים במתחם התעשייתי. המערכות המתקדמות שלנו מאפשרות שליטה מרבית במשתנים שונים, המותאמים לצרכים דינמיים.

    בעזרת אמצעי הבקרה ניתן לאסוף מידע מפורט על מצבו של כל רכיב חשמלי או ממוכן בזמן אמת, לשלוט ולפקח על תהליכים תעשייתיים, לקבל התראה מהירה על תקלות טכניות ולחסוך באנרגיה ובמשאבים.

    שילוב של טכנולוגיות מובילות, מומחיות, ניסיון וכוח אדם מתורגל ודרוך, מהווה מטריית אבטחה ובטיחות עדכנית ואיכותית, המותאמת לדרישותיו הייחודיות של כל מתחם תעשייה בארץ.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי