חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרונות אבטחה פיזית

איזה תחום מעניין אותך?

    מאבטחים, סיירים, שומרים, בודקים בטחוניים

    המהפכה הטכנולוגית נוגעת בכל תחום בחיינו ומשפיעה על ההתנהלות האישית, הכלכלית, המסחרית והמדינית. גם תחומי האבטחה והבטיחות יוצאים נשכרים מחידושים טכנולוגיים מתקדמים שהופכים את העשייה ליעילה, מהירה ואיכותית יותר.

    עם זאת, אין תחליף לעין מקצועית בוחנת, לאינסטינקט אנושי, לעובדים מסורים ומתורגלים, לתעדוף משימות הנובע משיקול דעת מושכל ולניסיון רב שנים. אנו, בקבוצת G1, מודעים לחשיבותו של כוח-אדם איכותי ובוחרים להציב את הכשרת העובדים ורווחתם במרכז, כדי לשמר את לב העשייה שלנו – המשאב האנושי, ולהעניק ללקוחותינו פתרונות אבטחה פיזית שיענו לצרכיהם.

    ניתוח סיכונים

    ניתוח סיכונים

    ביצוע סקרים מקצועיים להערכת סיכוני פעילות חבלנית עוינת, סיכונים פליליים או סיכוני אובדן ופחת. על בסיס ניתוח הסיכונים, נבנית תכנית אבטחה ייעודית

    שירותי אבטחה ושמירה

    שירותי אבטחה ושמירה

    מאבטחים, שומרים וסיירים מיומנים, הנותנים מענה לדרישות אבטחה ייחודיות, 24 שעות ביממה, ונתמכים טכנולוגית על ידי מערך פיקוח ובקרה ארצי

    מוקד אבטחה ארצי

    מוקד אבטחה ארצי

    שירותי המוקד הארצי שמפעילה חטיבת G1 אבטחה, מבצע באופן רציף תהליכי פיקוח ובקרה מקיפים על משימות האבטחה, עבור כלל לקוחות G1, ומהווה עבורם נדבך אבטחה איכותי נוסף

    לקוחות G1, במגזרים השונים, נהנים מפתרונות אבטחה פיזית, המבוססים על שילוב של יכולות אנושיות וטכנולוגיות ויוצרים מענה רב-שכבתי מתקדם.
    המאבטחים, השומרים והסיירים שלנו, עוברים מיון קפדני ומסלול הכשרה ייחודי התואם לנהלי האבטחה הייעודיים של כל לקוח ועל דרישותיה המחמירות של משטרת ישראל.
    תפקודם המבצעי נבחן באמצעות תהליכי בקרת איכות המבטיחים סטנדרטים גבוהים, עקביים ומשופרים.

    שירותי אבטחה ושמירה – מאבטחים ושומרים מקצועיים

    צוותי האבטחה והשמירה של G1, ניצבים בחזיתם של בנייני מגורים, מגדלי משרדים ומתחמי תעשייה, עומדים על משמרתם יומם וליל ומסכלים איומים ביטחוניים, פליליים ואחרים.

    חברתנו מעניקה שירותי אבטחה ושמירה על ידי שומרים / מאבטחים מיומנים, שעברו הכשרות מיוחדות על ידי חברתנו, וממשיכים לעבור אימונים באופן תדיר.

    צוותי הסיור שלנו, עם מדיהם הייצוגיים וצי הרכבים המצוידים העומדים לרשותם, מספקים שירותי אבטחה בעלי נראות גבוהה, החיוניים לתחום האבטחה המונעת.
    כוח אדם איכותי זה, המפעיל את שירותי האבטחה, השמירה והסיור, נתמך טכנולוגית על-ידי מערך פיקוח ובקרה ארצי ומוקד מבצעי המופעל 24 שעות ביממה.

    שירותי מוקד אבטחה זמינים ללקוחותינו 24/7 לאורך כל ימות השנה, ומשתפים פעולה יחד עם משטרת ישראל.
    שירותי המוקד הארצי מפקחים באופן רציף על משימות האבטחה ללקוחות בפריסה ארצית וללקוחות אסטרטגיים ומוסיפים נדבך למעטפת המיגון.

    ניתוח סיכונים

    שירות נוסף אותו מציעה G1 אבטחה, כחלק ממערך האבטחה המונעת, הוא ביצוע סקרים שונים להערכת סיכונים ולהתאמת תכנית ייעודית, המבוססת מסקנותיהם.
    המומחים שלנו מתייחסים למגוון תרחישים אפשריים, החל מפעילות חבלנית עוינת, המשך בפעילות פלילית וכלה בסיכוני אובדן ופחת.

    פתרונות האבטחה הפיזית שאנו מציעים מותאמים לצרכיהם הייעודיים של לקוחות פרטיים ועסקיים, ומגזר התעשייה על כל רבדיו, וכוללים פתרונות מגוונים החל מאספקת כוח אדם לשמירה ואבטחה, סיירים ומוקד ארצי תומך ועד לציוד אבטחה מתקדם, הכולל אזעקות ומערכות התרעה, מצלמות אבטחה ביתיות, מצלמות לעסק, אמצעים חדשניים לזיהוי ומניעת שריפות, השכרת שערים לגילוי מתכות ועוד.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי