חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שליטה ובקרה

איזה תחום מעניין אותך?

    G1 - מערכות ביטחון שליטה ובקרה

    קבוצת G1 היא מובילת השוק בפתרונות בטחון מתקדמים ומותאמים אישית למגזר העסקי, המוסדי והפרטי, עם מגוון רחב ומתקדם של מערכות בטחון, שליטה ובקרה – החל במערכות אזעקה חדשניות ומשוכללות ועד פתרונות מקיפים ומלאים למבנים ומוסדות, עם יכולת חיבור למוקדים אנושיים ושירותי אבטחה ושליטה ובקרה ברמה הגבוהה ביותר.

    קבוצת G1 מספקת מערכות, פתרונות ושירותי בטחון ושו"ב לעסקים, קמעונאים, מפעלים, מבנים ממשלתיים, בתי מלון, מבנים מוסדיים וכמובן ללקוחות פרטיים. כשאתם רוצים את הבטחון המקיף ביותר ואת אפשרויות השליטה והבקרה המתקדמות ביותר, בחרו במערכות של G1.

    מערכות לזיהוי רכבים

    זיהוי כלי רכב על פי מספר לוחית הרישוי מאפשר אוטומציה מוחלטת של בקרת הכניסה לחניונים

    מערכות בקרת כניסה

    אמצעי לניהול ומידור כניסת מורשים המותאם לגופים הדורשים רמת סיווג גבוהה. הסיווג מתבצע באמצעות כרטיסים חכמים המשלבים אמצעי זיהוי ביומטריים

    מערכות לזיהוי חדירה היקפית

    מצלמות תרמיות בעלות טווח גילוי גבוה, המשמשות לגילוי חדירה היקפית של אדם או רכב, על-ידי תיעוד ומיפוי גיאוגרפי של הפריצה

    מערכות בקרה תעשייתית

    מערכת בקרה תעשיית מבוססת על בקרים ברי-תכנות (PLC) המיועדים לאסוף מידע, ליצור פתרונות לוגיים ולשלוט בתהליכים בהתאם ליעדם ולציוד הקצה המחובר אליהם.

    מערכות בקרת אנרגיה

    G1 משווקת דגמים שונים של מונה אנרגיה ורב מודד לבקרת חשמל וחיסכון באנרגיה.
    מערכות אלה מוכחות ככלים יעילים ביותר ומופעלות בהצלחה במפעלי תעשייה ומבנים ציבוריים ופרטיים.

    מערכות בקרת חדרים

    מערכות המאפשרות חיסכון באנרגיה, שליטה באלמנטים החשמליים בחדר ושמירה על הבטיחות.

    מערכות בקרת מבנה

    מערכות לשליטה, תחזוקה ובקרה על מבני ציבור, מלונות, בנייני משרדים ובנייני דירות

    מערכות לזיהוי פריצה

    גלאים וחיישנים מסוגים שונים המנטרים תנועה, מגע, שינוי טמפרטורה או זעזוע, מרכיבים את מערכות המיגון המשרתות את המגזר הפרטי והעסקי

    מערכות מצוקה

    חטיבת G1 מוקד, משווקת, מתקינה ומתחזקת מגוון דגמים של מערכות מצוקה ולחצני מצוקה, המספקים מענה לצרכים שונים וייחודיים. לחצני המצוקה מיוצרים על ידי החברות המובילות בעולם, ביניהן ויסוניק ואדמקו.

    פתרונות בטחון, שליטה ובקרה הזמינים לכם עם G1

    • פתרונות חכמים ומתקדמים לבקרת כניסה וניהול הרשאות כניסה: כרטיסים חכמים, זיהוי ביומטרי, תגים ועוד. לבקרת כניסה למבנה עצמו וניהול הרשאות כניסה והתניידות בחלקים מוגדרים של המבנה.
    • מערכות אבטחה מתקדמות ומותאמות אישית – מערכות חדישות המשלבות מגוון גלאים וחיישנים, ניטור תנועה, חום, נפח, זעזועים ועוד, שילוב באמצעות אינטגרציה מתקדמת עם מערכות המצלמות וכן הלאה. התרעות ודאטה לסמארטפון, לאמצעי הקלטה ולמוקדים האנושיים של קבוצת G1.
    • מערכות חכמות לזיהוי ובקרת חדירה היקפית למבנה, אתר או עסק – מצלמות קונבנציונאליות לצד ציוד מתקדם כדוגמת מצלמות תרמיות, טווחי גילוי גבוהים לרכבים ואנשים, מיפוי גיאוגרפי מדויק של נקודות חדירה.
    • התקנה של מערכות מולטימדיה מתקדמות – לניהול מדיה וטכנולוגיה שוטף של העסק וגם ליישומים מתקדמים של חדרי שליטה ובקרה.
    • לחצני מצוקה למקרי חירום או למצוקה רפואית, מענה במוקד אנושי מאוייש או התרעות חכמות הנשלחות בהתאם.
    • פתרונות איכותיים ומקצועיים לניהול DATAהמעניקים יכולת ניתוח אינפורמאציה ממערכות הבטחון, הבטיחות והשו"ב

    אינטגרציה מושלמת בין נתונים, טכנולוגיה ומקצועני בטחון (גורם אנושי)

    התממשקות של מערכות ביטחון , בטיחות והשו"ב, למוקדי והניטור והתגובה שלנו מאפשרים לכם למקסם את יכולות המערכות השונות, לקבל שירות שבאמת מאפשר לתת מענה בזמן אמת ובמדויק וליהנות מרמת האבטחה ושליטה שאתם באמת צריכים.

    המערכות הטכנולוגיות החכמות והחדישות שאנו משתמשים בהן ומתקינים, בהתאמה אישית מלאה, אצלכם בעסק או בבית, יודעות לספק לנו נתונים אמינים ומגוונים ויכולות גבוהות ביותר של ניטור ושו"ב בזמן אמת, כאשר החיבור למוקדים אנושיים ייעודיים מספק שכבת הגנה נוספת, כדי לקבל ביצועי בטחון מקסימאליים ואפשרויות תגובה רלוונטיות ומדויקות.

    בקבוצת G1 מספקים לכם מערכות בטחון שליטה ובקרה מותאמות אישית, עם מודל מקצועי של התאמת הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר לצרכים של לקוחותינו, היום ועם מבט צופה פני עתיד. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ אישית עם נציג G1.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי