חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות מיגון תצוגה

איזה תחום מעניין אותך?

    בצ'קפוינט אנו מבינים שהאתגר הגדול העומד בפני הרשתות הקמעונאיות הינו הצורך להציג את המוצרים, בתצוגת החנות בדרך אטרקטיבית המאפשרת לקהל הלקוחות לבוא במגע עם המוצר, להתנסות ולהשוות בין המוצרים השונים יחד עם הגנה על המוצרים מפני גניבות ומבלי לפגוע בחווית הלקוח. צ'קפוינט מעמידה לרשות לקוחותיה אמצעי מיגון פיזיים, המאפשרים להם לאבטח מוצרים יקרי ערך ועדיין לשמור על תצוגה זמינה ואסתטית.

    הצטרפו לרוב המוחלט של העסקים בישראל הבוחרים צ'קפוינט מקבוצת G1 החתומה על הסכם הפצה עם חברת InVue (ארה"ב), קונצרן האבטחה לפתרונות מיגון תצוגה המוביל בעולם הפועל בכ-120 מדינות.

    כל פתרונות המיגון של חברת InVue מתופעלות באמצעות מפתח One Key בטכנולוגיית IR (אינפרא אדום) המאפשר לתפעל את כלל מיגוני התצוגה בחנות באמצעות מפתח אחד בלבד! דבר אשר מייתר את מכוון המפתחות הרחב הקיים היום ומייעל את העבודה התפעולית ברחבי החנות!

    הטכנולוגיה שתקדם את מכירת המוצרים ותמנע לכם גניבות!

    מעמדי מיגון לסמארטפונים/טאבלטים ושעונים

    מעמדי מיגון למכשירים שונים ובוורסיות שונות קרי מעמדי מיגון עם/ללא אזעקה, מעמדים עם/ללא הטענה המאפשרים גם חווית משתמש וגם רמת אבטחה גבוהה.

    מיגון מחשבים

    מיגוני מחשבים ניידים בתצוגת החנות ומיגוני מחשבים נייחים בספריות/בתי חולים ומשרדים, המאפשרים גם חווית משתמש וגם רמת אבטחה גבוהה.

    עכבישים למיגון אריזות שונות

    מיגוני אריזות שונות ובגדלים שונים ניתנים למיגון באמצעות "עכבישים". עכביש הינו מוצר מיגון מקומי החובק את האריזה וממגנה באופן מקומי (אריזות/קופסאות של מוצרים יקרי ערך, קרי: אוזניות, רמקולים, מקלדות, בידוריות ועוד).

    ווי תליה חכמים

    ווים נעולים, מעכבים או פתוחים המשמשים לתצוגה מוגנת של מוצרים קטנים בתליה על קירות מחורצים, מחיצות רשת או מסילות תצוגה.

    קופסאות מיגון

    קופסאות שקופות ממוגנות במבחר גדלים, המשמשות לתצוגה אסתטית של מוצרי אלקטרוניקה, מולטימדיה, בשמים וקוסמטיקה. הקופסאות מגנות מפני גניבה, נזק, לחות ואבק.

    מנעולים חכמים למיגון ארונות/ויטרינות ללא סוללה

    מגוון רחב של מנעולים חכמים למיגון ויטרינות, ארונות, מגירות, המתופעלים באמצעות מפתח IR ומייתרים את השימוש במגוון מפתחות קונבנציונאליים.

    מנעולים כבדים חכמים ללא סוללה

    מנעולים כבדים חכמים ללא צורך בסוללה, המאפשרים רמת אבטחה גבוהה במיוחד, באמצעות מפתח IR אחד השולט על כמות מנעולים ללא הגבלה. מנעול זה עומד בכל התקנים המחמירים בעולם ולכל תנאי מזג אוויר, עמיד בפני חיתוך וחבלה קשה ומגיע בגדלים שונים.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי