חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוקד אבטחה ארצי

איזה תחום מעניין אותך?

    נדבך אבטחה חיוני המשמש את כלל לקוחות החברה ועובדיה בכל שעות היממה

    סדרי העולם המשתנים וההתפתחויות הטכנולוגית, מציבים בפנינו, העוסקים בתחומי האבטחה, הביטחון והבטיחות, אתגרים חדשים. כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלה, אנו, בקבוצת G1, בוחרים להקיף את לקוחותינו במעגלי אבטחה מגוונים ככל האפשר, תוך שימוש בסוגי אזעקות לבית משוכללים ככל הניתן, היוצרים יחד מערך הגנה שלם.

    שירותי האבטחה שמעניקה חטיבת G1 אבטחה כוללים אמצעי אבטחה אלקטרוניים וכוח אדם המונה מאבטחים, שומרים וסיירים מקצועיים. כל פתרון אבטחה, בו נעשה שימוש, תורם לתחושת הביטחון של הלקוחות ולהגנה איכותית ויסודית יותר על נפשות ונכסים. מעבר לאמצעים הנקודתיים, או הייעודיים, המותאמים לדרישותיו הספציפיות של כל לקוח, עומדת לרשות כלל לקוחותינו מעטפת הגנה נוספת – שירותי מוקד האבטחה הארצי של G1.

    תפקידיו של מוקד האבטחה הארצי

    שירותי המוקד הארצי שמפעילה חטיבת G1 אבטחה, מבצע באופן רציף תהליכי פיקוח ובקרה מקיפים על משימות האבטחה, עבור כלל לקוחות G1, ומהווה עבורם נדבך אבטחה איכותי נוסף.
    המוקד אחראי לשירותי ביטחון ייעודיים ללקוחות בעלי דרישות אבטחה ייחודיות.
    בנוסף, משמש המוקד הארצי כמוקד ייעודי-אישי עבור הקב"טים – קציני הביטחון של G1, מרחיב את מבחר הכלים העומדים לרשותם ומאפשר להם להפעיל מנגנוני אבטחה שונים באירועי שגרה ובעתות חרום.
    המוקד הארצי פועל בשיתוף עם חטיבת G1 מוקד, וכך מצליח לספק מענה רב שכבתי, מידי ואיכותי, לכל אתגרי הביטחון במתקני הלקוחות.

    כיצד פועל מוקד האבטחה הארצי?

    כמו בכל תהליכי העבודה של קבוצת G1, גם במוקד האבטחה הארצי בולטת הסינרגיה בין כוח אדם מיומן ואיכותי לבין אמצעים טכנולוגיים רבי עוצמה.
    המוקדנים המאיישים את המוקד הארצי מפקחים בכל שעות היממה על פעילות המאבטחים, השומרים והסיירים בשטח, וערוכים להגיב ברמה מבצעית גבוהה לכל תרחיש אפשרי.
    כוח האדם המקצועי המפעיל את המוקד, מתפקד למעשה כנציגו של הלקוח בכל רובדי מערך האבטחה.
    העבודה הישירה של המוקד, מול קציני הביטחון בשטח ומול המוקדים האזוריים, מאפשרת לאנשיו לתת ללקוח מענה יסודי בזמן אמת על הנעשה בכלל המתחמים המאובטחים שברשותו.
    במוקד נעשה שימוש אפקטיבי בטכנולוגיות חדישות כמו טכנולוגיית לוויין, מערכות גילוי וניטור ושירותי אבטחה אלקטרונית אחרים של G1 אבטחה.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי