חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצלמות אבטחה לבית

איזה תחום מעניין אותך?

    אומרים שביתו של אדם מבצרו, אבל אם במבצר הקדום היו משתמשים בשומרים ולפידים על מנת להבטיח ששום גורם בלתי רצוי לא יתקרב לחומה, הרי שאחד מהרכיבים החשובים ביותר בניהול האבטחה המודרנית הוא מצלמות אבטחה לבית.

    בעזרת מיקום מדויק של מספר מצלמות אבטחה מחוץ לבית ואף בתוכו, ניתן לראות את כל מה שמתחולל בפנים ובחוץ. חשוב לציין שבשנים האחרונות חלו שיפורים רבים ביכולות של מצלמות האבטחה כגון חיבור ישיר לאינטרנט (תקשורת IP), ניטור מרחוק באמצעות אפליקציות, חיבור לציוד אבטחה נוסף של הבית החכם ועוד.

    התקנת מצלמות אבטחה מודרניות לבית

    למצלמות האבטחה המודרניות של חברת G1 יש את כל התכונות שציינו לעיל, ועוד מגוון מרשים של יכולות נוספות כמו למשל זיהוי תנועה חכם ואמין, הקלטה מוצפנת (תיעוד), חיבור למוקד אבטחה אנושי ומפרטים שונים של המצלמות עצמן לפי צרכי הלקוח.

    הקלטה דיגיטלית בבית

    כיום מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור מבוססות על הקלטה דיגיטלית. הקלטות דיגיטליות מספקות איכות תמונה משופרת שלא נשחקת כמו סרט אנלוגי ("וידאו") או דורשות ציוד גיבוי מיוחד.

    מצלמות אלו מסוגלות לבצע תקשורת בכמה אופנים שונים:

    1.חיבור ישירות לחשמל ואחסון פנימי ב-DVR (באותו אופן בו פועלים "ממירים מקליטים").

    2.חיבור לרשת הביתית המסוגלת לספק גם את החשמל ולאחסן או להציג את הפיד מן המצלמה "בשידור חי" בכל מחשב אישי או טלפון חכם המחוברים לרשת הפנימית.

    3.מצלמות לבית המחוברות ישירות לרשת האינטרנט (מצלמות IP) ומעבירות את ההקלטה למוקד הרואה של חברת G1 דרך שרת מאובטח בענן של חברת בזק מסוג IP VPN. לפיכך, היתרון העצום של מצלמות IP הוא בכך שהתיעוד נשמר גם אם לא בוצע גיבוי מקומי או חלה חבלה מכוונת בציוד המקומי.

    מצלמה לבית עם חיבור למוקד רואה, אנליזה מתקדמת וזיהוי תנועה חכם

    כאמור, המצלמות הדיגיטליות מחוברות לא רק לרשת הפנימית, אלא גם ל"מוקד רואה" של חברת G1. במוקד האבטחה ניתן לבצע אנליזה מתקדמת של מה שנשלח מן המצלמה או גלאי חכם בזמן אמת.

    לדוגמה, ניתן לזהות באופן מדויק כניסה של גורם לא מורשה לאזור שהוגדר מראש (מחסן, חצר אחורית וכו') בשעות לא שגרתיות. יכולת אחרת היא לסמן גבול וירטואלי על גבי השטח ("פס אדום").

    פתרון זה הוא מדויק הרבה יותר מפתרונות מקומיים כמו למשל גלאים פשוטים אשר הרגישות שלהם לעיתיים גבוהה מדי ומייצרת אזעקות שווא בגלל בעל חיים שעבר בסביבה או תנועה חזקה של עלים ברוח, באותו האופן בו אדם שמתקרב מדי למכונית ברחוב בלי שום כוונה לגרום לנזק עשוי להפעיל את האזעקה…

    חשוב להבהיר שגם אם שני הפתרונות מאושרים על ידי מרבית חברות הביטוח, אין ספק שמבחינת נוחות השימוש והאפקטיביות, מערכת "אינטליגנטית" עדיפה פי עשרות מונים על פני המערכות הפשוטות יותר שיכולות לגרום לבהלה מיותרת והפרעה לשכנים בשל התראות השווא.

    יכולות נוספות של מצלמות אבטחה בבית כחלק מן המערכת המשולבת

    באמצעות האפליקציה החכמה (G1 smart security) ובזכות החיבור למוקד בזמן אמת יש למערכת המשולבת הכוללת את מצלמות האבטחה לבית מגוון רחב של תכונות מתקדמות נוספות.

    למשל: 

    • ניתן לקבוע תרחיש נפרד לכל מצלמה במערכת והתראות על מצבים לא בטוחים (לדוגמה, משתמש כיבה את המצלמה).
    • יכולות ניטור עצמי מן המוקד של כל אחת מן המצלמות במקרה של הפרעות בשידור, נפילת חשמל או נתקים בתקשורת.
    • לא שוכחים את הגורם האנושי: במוקד G1 מסתמכים לא רק על זיהוי ותיקונים אוטומטים של האנליזה החכמה, אלא בוחנים מצבים המוגדרים כגבוליים ולא ניתנים לזיהוי וודאי.
    • אפשרות לחיבור לציוד חכם אחר בבית לצורך יצירת תרחישים משולבים. לדוגמה, דלתות חכמות, מזגנים, תאורה, תריסים חשמליים ועוד.
    • צפיה משולבת בבית ובעסק מאותה האפליקציה.
    • אפשרות של חיבור לעד 4 בני משפחה למערכת באמצעות זיהוי GPS מאובטח. כך למשל, אם המערכת מזהה תרחיש מסוכן או חשוד, או שאחד מבני הבית משדר אות מצוקה, ניתן להקפיץ את כל מי שמחובר ל"רינג" וכמובן לשלוח התראה מיידית גם למוקד.

    מגוון רחב של מצלמות לבית - מתקדמות ומקצועיות

    G1 מציעה את מגוון המצלמות הגדול ביותר בשוק, כולל מצלמות מתכוונות עם יכולת תזוזה וזום (מצלמות PTZ) המסוגלות לכסות שטח גדול הרבה יותר מאשר מצלמות סטטיות. המצלמות מגיעות עד לרזולוציה של 4K, רזולוציה המאפשרת זיהוי גם של הפרטים הקטנים ביותר.

    G1 – כל הפתרונות במקום אחד

    בעלי בתים פרטים שמחפשים מצלמות אבטחה לבית מחליטים לא אחת לפנות לחברות שמוכרות להם את המצלמות ולרוב מבצעות גם את ההתקנה, אך לאחר מכן לא בהכרח מסוגלות לספק תמיכה טכנית ברמה גבוהה מספיק.

    G1 לעומת זאת נותנת לכם את כל מעגל התמיכה לו אתם זקוקים: רכישה, התקנה ותמיכה, כולל כאמור דרך המוקד הייחודי ואנליזה מתקדמת. אנשי השטח שלנו, העובדים במוקד והצוותים הטכניים הם מומחי האבטחה בעלי הידע המעודכן ביותר בשוק. כבעלי בתים פרטיים אתם מקבלים שירות ברמה השמורה בדרך כלל רק לחברות גדולות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי