חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות בקרה תעשייתית

איזה תחום מעניין אותך?

    מערכות מתקדמות, בעלות תגובתיות מהירה ובקרים נוחים להפעלה

    האלקטרוניקה והטכנולוגיה נרתמו כבר בשלהי המאה הקודמת לשירותה של התעשייה, והובילו לאוטומציה כמעט מוחלטת של הייצור. מאז, המערכות הממוחשבות הולכות ומשתכללות.
    בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, על סיפה של מהפכה תעשייתית רביעית, אפשרויות הפיקוח על הייצור ועל המבנה התעשייתי מתפתחות ללא הרף.
    G1 הוטלו מובילה את הקדמה והשינוי. תחום מומחיותה של החטיבה הוא תכנון, התקנה ותפעול של מערכות מתח נמוך, למתן מענה איכותי לאתגרי בקרה מורכבים.
    G1 הוטלו מציעה ללקוחותיה מהמגזר התעשייתי, מערכות בקרה תעשייתית מתקדמות,
    האחראיות על בקרת תהליכים והחלת אוטומציה, בהתאם למשתנים ברי-תכנות המותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

    כיצד פועלת מערכת בקרה תעשייתית?

    מערכת בקרה תעשיית מבוססת על בקרים ברי-תכנות (PLC) המיועדים לאסוף מידע, ליצור פתרונות לוגיים ולשלוט בתהליכים בהתאם ליעדם ולציוד הקצה המחובר אליהם.
    בתעשייה המתקדמת, משמשים בקרים אלה לאיסוף מידע מפס היצור, על ידי חיבורם למנועים, גששים, חיישנים, גלאים והתקנים חשמליים ומכניים נוספים.

    השימוש בבקרים ברי-תכנות מוזיל עלויות ייצור, מזרז ומייעל תהליכים תעשייתיים ומאפשר שליטה חכמה ורציפה במערכות השונות. הבקרים עובדים גם בתנאי סביבה קיצוניים – הם חסינים לרעש, לזעזועים וללחות ונותרים עמידים במנעד טמפרטורות רחב.
    לבקרים אלה יכולת תכנות גבוהה ואפשרויות תקשורת במגוון פרוטוקולים.

    יתרונותיה של מערכת בקרה תעשייתית של G1 הוטלו

    ב-G1 הוטלו אנו מספקים, מתקינים ומתפעלים, מערכות בקרה תעשייתית חדשניות בעלות מהירות תגובה של אלפיות השנייה.
    ממשק משתמש ידידותי בעל מסך מגע צבעוני מאפשר לאחראי הפעלה נוחה ומהירה של המערכת.
    פרוטוקול תקשורת פתוח, העומד בתקנים בינלאומיים, ותמיכה בשפות תכנות סטנדרטיות – IL/ LD/ SFC בתקן IEC1131-3 מבטיחים תאימות מלאה.

    למערכת הבקרה יכולת עיבוד מהירה בסטנדרט מרובה מעבדים, אפשרויות לשילוב כניסות ויציאות דיסקרטיות ואנאלוגיות, בקרת תהליכי PID ותכונות נוספות המאפשרות גמישות יוצאת דופן ומנעד פונקציות רחב.

    מגוון חיישנים וממשקים משתלבים במערכת ותורמים להתאמתה המושלמת לדרישות השונות של לקוחותינו בכל מגזרי התעשייה.

    תחום התעשייה הוא אחד התחומים המובילים להם מספקת קבוצת G1 פתרונות מתקדמים.
    הניסיון רב השנים והפעילות בגבולות הארץ ומחוצה לה, המקצועיות, האמינות, הזמינות והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הופכים אותנו לחוד החנית של הטכנולוגיה החדשנית והמומחיות האנושית.

    לרשות לקוחותינו ממגזר התעשייה עומדים מומחים מתחום ההנדסה והתכנות, כמו גם טכנאים רכובים המספקים שירות בכל רחבי הארץ ומחוברים למוקד שירות הפועל יומם ולילה.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי