חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות לזיהוי חדירה היקפית

איזה תחום מעניין אותך?

    G1משווקת, מתקינה ומתחזקת מערכות מתקדמות לזיהוי פריצה וחדירה היקפית של אדם או רכב ומונעות פגיעה בביטחון האישי, גניבת ציוד ונזק למבנה

    קבוצת G1 הינה נציגתה של חברת SightLogix האמריקנית, ומשווקת, מתקינה ומתחזקת מערכות גילוי חדירה באמצעות מצלמות תרמיות.

    מצלמות תרמיות מתוצרת חברת SightLogix משמשות לגילוי מוקדם בהיקף האתר תוך שימוש בטכנולוגיות אנליטיקה מתוחכמות ליצירת "תמונת אתר" ומיפוי גיאוגרפי של פרטי הווידאו. המערכת משתמשת במצלמות תרמיות לצורך ניתוח הווידאו ביעילות ללא תלות בתנאים הסביבתיים (חשיכה, גשם, שלג, רוח, סינוור וכו').

    טווח הגילוי תלוי בעדשת המצלמה, וטווחי הגילוי גבוהים הרבה יותר משימוש במצלמות וידיאו רגילות עם אנליטיקה.

    כל דגמי המצלמות התרמיות נושאות בתוכן מערכות עיבוד תמונה ואנליטיקה פנימית ללא צורך במערכת נפרדת וכמו כן, מאפשרות קבלת וידיאו חי על גבי IP. המצלמות מכילות גם מערכת ייצוב דיגיטלית ומעבד המנתח גיאוגרפית את תמונת המצלמה תוך שימוש באנליטיקה כך שהזיהוי של אדם יכול להתבצע במרחקים גדולים של 600 מטר ואף יותר.

    ניתן לחבר מצלמות מתנייעות (PTZ) במבחר דגמים של יצרניות שונות למערכת באמצעות SightTracker של חברת SightLogix באמצעות IP או חיבור אנלוגי ולאפשר מערכת עקיבה אוטומטית על האובייקט המתגלה ליצירת מערכת גילוי ועקיבה מושלמת לאתר. בעת גילוי אובייקט לא מורשה עפ"י תנאי הגילוי, ניתן לקבל התראה במערכת שו"ב ע"י מגע יבש וכן, ניתן לשלב ברמת ממשק IP למספר גדול של יצרניות מערכות VMS שונות לקבלת טריגר להקלטה אוטומטית.

    המצלמות התרמיות מותקנות לבדן או שהן משתלבות במערכת קיימת של מצלמות במעגל סגור, ומתחברות אל שירותי מוקד אבטחה לבית ולעסק שמעניקה חברת G1. בעזרת המוקד יכול לקבל בעל המבנה התרעות בזמן אמת ומענה אנושי מיידי בעת הצורך.

    בחברתנו מגוון מוצרים לאבטחה, מיגון והגנה, המותאמים לצורכי הלקוח ולתנאי הסביבה. בעוד מערכות זיהוי לחדירה היקפית מותקנות מחוץ למבנה, קבוצת G1 משווקת מגוון מוצרים גם לפנים המבנה כמו מצלמות אבטחה, אזעקות מסוגים שונים, מערכות מצוקה, אינטרקום ועוד.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי