חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבטחה משולבת בעולם מתקדם

איזה תחום מעניין אותך?

    אבטחה משולבת בעולם מתקדם

    שירותי האבטחה בימינו אינם מסתכמים רק באיש האבטחה או במערכת מצלמות. מדובר במתן פתרון משולב הנותן מענה לאיום הייחוס הספציפי של כל מתקן, תוך שמירה על רציפות תפקודית של העסק המאובטח ומתן שירות מצוין לעובדי ואורחי המתקן. קיבלנו הצצה נדירה לחברת האבטחה של קבוצת G1 – קבוצת הביטחון והבטיחות המובילה בישראל המשלבת טכנולוגיה והון אנושי לטובת אבטחה אופטימלית וחדשנות בענף האבטחה המסורתי.

    מצודה 43 -קבוצת G1 משלבת טכנולוגיה והון אנושי לטובת אבטחה אופטימלית וחדשנות בענף האבטחה המסורתי
    קבוצת G1 משלבת טכנולוגיה והון אנושי לטובת אבטחה אופטימלית וחדשנות

    חמי בן אריה, מנכ“ל חטיבת האבטחה

    נשוי+ 2 ,החל את דרכו בחברה בשנת 1998 כמאבטח. במהלך השנים עשה מגוון תפקידים
    ניהוליים בחברה והחל מחודש 2021/08 משמש כמנכ“ל חטיבת האבטחה בגי‘ וואן פתרונות אבטחה

    ”חברות האבטחה עברו בעשור האחרון מהפכה של ממש והן מעדכנות את המענה המקצועי שלהן לאתגרים החדשים, לדרישות הלקוח המשתנות לעיתים תכופות ולהסדרה בתחום הרגולציה. השנה נחגוג 85 שנים להיווסדה של הקבוצה שהיא למעשה קבוצת הביטחון והבטיחות הוותיקה והמובילה בענף, המספקת שירותים במגוון תחומים רחב ללקוחות. החל משנת 2017 הקבוצה מצויה בשליטה של קרן ההשקעות פימי. כשאתה נמצא תחת הכנפיים של קרן השקעות מובילה המשלבת בעלות וניהול במגוון גדול של חברות במשק הישראלי, הדבר נותן לנו יתרונות רבים בהיבטים הניהוליים המקצועיים והפיננסיים המסייעים להתמודדות בענף מורכב ומאתגר כמו שלנו. השינויים שעוברים על הענף בשנים האחרונות מצריכים לחדש ולרענן את מערכי האבטחה, אשר משנים את תצורתם למערכים רב מימדיים ולא רק בהתייחס לפח“ע. השילוב של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות חשוב יותר מתמיד והוא נדבך מרכזי בפתרון משולב שאנו מספקים ללקוחות, כל זאת יחד עם אפיון אנשי אבטחה באופן שונה ממה שהכרנו בעבר. הפתרונות שאנחנו מציעים ללקוחות הינם פתרונות המשלבים אבטחה אנושית עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים. שילוב של הטכנולוגיה עם הגורם האנושי הוא השילוב הנכון לקבלת התוצר האבטחתי הנכון.

    זה מחייב אותנו לכוח אדם איכותי יותר ואי לכך כל עובד מקבל טיפול ברמת הפרט, מודרך באמצעים מתקדמים, מצויד באופן מיטבי,
    מתורגל ומבוקר באופן מקצועי וקבוע. גם מערך הפיקוח והבקרה עבר שינוי באופן כזה שיותאם לאיום הייחוס הקיים והוא מבוצע באמצעות כלים טכנולוגיים ממוחשבים המביאים לשיפור ביצועים באופן די מהיר. לחברה המעסיקה כ-300,4 עובדים רק בתחום  אבטחה, הגורם האנושי הינו קריטי ומשמעותי בפתרון אותו אנחנו מספקים ללקוחות“.

    יובל שן, סמנכ“ל ממונה סניפים ותיקי לקוחות ארציים

    נשוי + 3 ,החל את דרכו בחברה בשנת 2001 כמנהל סניף תל אביב, ובעשור האחרון משמש
    כסמנכ“ל חטיבת האבטחה, ממונה סניפים ומחזיק תיק לקוחות ארציים.

    ”בעולם טכנולוגי מתפתח, ישנו צורך לפקח ולנטר את הפעילות השוטפת של אנשי האבטחה בזמן אמת, בכל רחבי הארץ באופן יעיל ואפקטיבי. לצורך כך, הקימה החברה לפני 5 שנים מוקד אבטחה (SOC) מבצעי ייעודי הפועל 7/24 . מוקד האבטחה, נותן מענה בזמן אמת ללקוחות החברה, לאנשי האבטחה הפועלים בשטח, לצרכים המבצעיים והתפעוליים המשתנים וזאת בגמישות הנדרשת. במוקד ממוקמות מערכות טכנולוגיות מתקדמות לשליטה בזמן אמת על הפעילות בשטח ובנוסף מערכות ניהול אירועים מבצעיים ומנהלתיים, מערכות לניהול קשר עם לקוחות החברה ומערכות נוספות. מערכות אלו מסייעות במלאכת הפיקוח, הבקרה והניטור 24 שעות ביממה בדגש על שעות הלילה ובסופי השבוע והחגים ובנוסף מסייעות באירועים מבצעיים. בנוסף, החברה פיתחה מודל תרגול ובקרה מקצועי חדשני באתרי הלקוחות אשר מהווה נדבך נוסף ביכולת הפיקוח והבקרה המקצועית. ניהול חדר הבקרה ומודל התרגול מנוהל על ידי מנהל המבצעים הארצי של החברה והוא משקף פעילות זו באמצעות דו"חות תקופתיים, בחתכים שונים, המופקים ממערכת BI מתקדמת ומהווה חלק ממעטפת ייחודית ומקצועית שאנחנו מספקים עבור לקוחותינו".

    אבי אלון, סמנכ“ל כלכלה ובקרה

    נשוי + 3 וסב ל-2 נכדים, החל את דרכו בחברה בשנת 2005 ומשמש כסמנכ“ל כלכלה
    ובקרה בחברה.

    ”תחום האבטחה מתאפיין בשולי רווח נמוכים, ללא חסמי כניסה משמעותיים. המצב הזה מחייב כלי פיקוח ובקרה טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ניתוח כספי ותפעולי עד רמת הלקוח הבודד. לאור זאת בשנים האחרונות עברה הקבוצה לשימוש במערכות טכנולוגיות אבי אלון, סמנכ“ל כלכלה ובקרה מתקדמות וחדשניות המסונכרנות ומנוהלות באופן אוטומטי מתהליך דיווחי הנוכחות דרך תשלומי השכר ובמקביל מסונכרנות לחיובי הלקוח. כלל המערכות מחוברות למערכת BI היודעת לבצע ניתוחים תפעוליים וכספיים של פעילות לקוחות החברה“.

    שי מחט, מנהל סניף כפר סבא-נתניה

    נשוי + 3 ,סב ל-2 נכדים, עד שנת 1992 עשה מגוון תפקידים בשירות הבטחון הכללי,
    לרבות שליחות לחו“ל. בשנת 1992 הצטרף ל-G1 ועשה מספר תפקידי ניהול. כיום
    מנהל את סניף כפר סבא-נתניה.

    ”להיות איש אבטחה זה מקצוע. לשם כך נדרש להכשיר, להדריך ולרענן את העובדים כל הזמן. בשנים האחרונות הקימה החברה מחלקת הדרכה והכשרה ייעודית, במטרה להפוך את העובדים לאנשי אבטחה מקצועיים. החטיבה פיתחה מערך הדרכה מגוון הכולל הדרכות פנימיות המבוצעות באמצעות אפליקציה ארגונית והדרכות חיצוניות באמצעות לומדות מתקדמות. העובדים בחטיבה עושים שימוש באפליקציה הארגונית, באמצעותה מקבלים תכנים מקצועיים נדרשים. היתרון שיש בכלים חדשניים אלו בתחום ההדרכה המקצועית הוא שהעובד יכול להעשיר את הידע המקצועי שלו בכל עת שיבחר ולנו כחברה יש מעקב ובקרה על הביצועים המקצועיים
    שלו. עובד שיידע את ה- ”למה?“ וה- “איך?“ יבצע את עבודתו המקצועית באופן מיטבי ולשם אנחנו שואפים“.

    טל וקרט, סמנכ“ל ומנהל סניף עכו ראש פינה

    נשוי + 4 ,אב לילד עם צרכים מיוחדים (אוטיזם), החל את דרכו בחברה בשנת 1993 כמאבטח
    וכיום משמש כמנהל סניף עכו ראש פינה וסמנכ“ל בחברה.

    ”עולם השירות הוא עולם רחב מאוד. בתחום האבטחה עולם השירות ייחודי בכך שהוא עתיר כ“א, דבר המשפיע על הקשר בין  קבוצה
    ללקוח. לכל לקוח ישנה תפיסת עולם שונה, חשיבה שונה ודרך פעולה שונה. אצלנו בחטיבה פיתחנו מודל עבודה פורץ דרך בו לפני הכניסה לפעילות אצל לקוח חדש אנחנו מנתחים ולומדים את הצרכים של הלקוח, יחד איתו, ולאחר מכן בונים עבורו מודל עבודה ייעודי וייחודי. לאחר כניסה לפעילות ובמהלכה אנחנו מפעילים מודל בקרת איכות חדשני אף הוא בעולם האבטחה (מודל KPI) . המודל מאפשר ללקוח למדוד את רמת השירות שהוא מקבל מאיתנו, אנחנו יודעים להפיק ממודל זה את התובנות לשימור ולשיפור
    ובאופן הזה מצליחים לשמור על רמת שירות גבוהה לאורך זמן“.

    גבריאל שיפרין גלובוצ‘נסקי, מנהלת בקרה והדרכה מקצועית

    נשואה + 3 ,החלה את דרכה בשנת 2002 בחברת הטכנולוגיות של הקבוצה והחל משנת
    2008 משמשת כמנהלת ההדרכה והבקרה המקצועית בחברה

    "כאשר פועלים בסביבה דינאמית ומשתנה, לא תמיד ברור מהו סדר העדיפויות והכל נתפס כחשוב. לכן, יצרנו בחטיבה מודל של תוכנית עבודה מקצועית לצוותי האבטחה, הכוללת יעדים מדידים ברורים וממוקדים בהתאם לצורכי הלקוח. אנחנו מאמינים שהבסיס
    לשיקוף תמונה מהימנה ומקיפה אודות השירות שניתן ללקוח במסגרת תוכנית העבודה חשובה מאוד עבור הלקוח. במהלך השנים האחרונות פיתחנו מודל עבודה בו אנחנו משקפים ללקוחות תמונת מצב לגבי הפעולות המבוצעות על ידי צוות האבטחה וצוותי הניהול בשטח. המודל מציג את היעדים והמדדים באמצעות מערכת דו"חות הנבנים במערכת BI מתקדמת הכוללת ניתוח ההתקדמות המקצועית בתחומים שונים".

    עינת מרום, מנהלת גיוס ומשאבי אנוש

    נשואה + 2 ,החלה את דרכה בחברה בשנת 2021 .משמשת כמנהלת גיוס ומשאבי אנוש
    בחברה ומביאה עימה 13 שנות ניסיון בעולמות הגיוס בתחום השמירה והאבטחה.

    "השנים האחרונות בכלל והשנתיים האחרונות, בפרט (קורונה) גרמו לכולנו "לחשב מסלול מחדש", זאת לאור העובדה כי תחום כ"א הפך מאתגר יותר מבעבר. מתוך הבנה שנדרש לפעול אחרת בנושא כ"א, הטיפול בנושא חולק בחברה ל-3 מישורים מרכזיים:
    האחד – מאמץ עיקרי לשימור העובדים הקיימים.
    השני – מעבר לתהליכי גיוס חדשניים עם חשיבה מחוץ לקופסא, כגון: ניהול הגיוס  בעזרת מערכת ממוחשבת מתקדמת לניהול מועמדים, מרכז גיוס ארצי אשר הוקם לא מכבר בחטיבה כאשר המטרה המרכזית לבצע תהליכי גיוס ממוקדים מקצועיים ולחלק את המשאבים בצורה נכונה יותר בין הסניפים שלנו בכל רחבי הארץ.
    השלישי – פרסום משמעותי בכל מדיה אפשרית כאשר הדגש הוא התאמת פלטפורמת הפרסום לאוכלוסיית היעד, תוך שימוש מאסיבי ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינק דין, ועוד".

    דוד למברסקי, מנהל סניף תל-אביב

    נשוי + 4 ,החל את דרכו בחברה בשנת 2017 ,משמש כמנהל סניף תל אביב בחברה,
    מביא איתו ניסיון עשיר של 16 שנים בתחום השמירה והאבטחה.

    "מצוקת כ"א מאפיינת בשנתיים האחרונות את ענף השמירה והאבטחה ובכלל. בענף השמירה המחסור הפך להיות חמור מאוד עקב משבר הקורונה. גיוס עובדים בצל הקורונה התגלה כאתגר שלא ידענו כמותו בעבר. בתוך כך, החטיבה פיתחה מודל שימור עובדים המסייע לשימור העובדים בחברה לאורך זמן. הכל מתחיל ממתן יחס אישי ופרטני לכל עובד, ביצוע ערבי גיבוש לייצור תחושת שייכות,
    תשלום מענקים שונים למצטיינים בעבודה, מתן הלוואות לעובדים הנכנסים לקשיים, טיפול פרטני במצוקות אישיות של עובדים
    ועוד. היבט נוסף הוא בתחום ההכשרה; אנו משקיעים בקורסי הכשרה מקצועיים, עתודה ניהולית לעובדים מצטיינים ועוד".

    עידו ברק, סמנכ“ל ממונה סניפים ותיקי לקוחות ארציים

    נשוי + 3 ,החל את דרכו בחברה כמנהל שירות בסניף חיפה בשנת 2003 ,משמש כסמנכ“ל
    ממונה סניפים ותיקי לקוחות ארציים החל משנת 2021.

    "מצד אחד הטכנולוגיה תחליף בחלק מהמקרים אבטחה פיזית ותצמצם עלויות ללקוחות, אך מנגד – אין תחליף לכוח אבטחה הנדרש להגיב. הטכנולוגיה מייצרת מימד נוסף המסייע ומשדרג את עבודת האבטחה הפיזית המסורתית ומעניקה יכולת שהעין האנושית לא יודעת לתת להם מענה או שמתקשה מבחינה אנושית.
    אנחנו ב-G1  פיתחנו מודל עבודה משולב המייצר סינרגיה נכונה בין התחום הטכנולוגי לתחום האבטחה הפיזית שנותן ללקוחות מענה מקצועי ויעיל יותר. מדובר במודל ייחודי ופורץ דרך המשלב טכנולוגיות שונות (באינטגרציה) המעניקות שילוב מנצח של טכנולוגיה  מתקדמת עם אבטחה מסורתית".

    לסיכום,
    חמי בן אריה: חטיבת האבטחה של קבוצת G1 חרטה על דיגלה להוביל את השינוי הנדרש של אבטחה משולבת בעולם מתקדם.
    אנו מביאים בשורה של חדשנות, ניהול מציאות עדכנית המחייבת אבטחה משולבת ומפוקחת, הנשענת על כלי פיקוח ובקרה ממוחשבים ובסיוע מערכות BI לניתוח הנתונים.
    אנו משקיעים בגיוס ובהכשרה של עובדים אשר יוכלו לספק את דרישות הלקוח, עמידה בתבחיני שירות גבוהים במיוחד ויכולת לתפעל מערכות אבטחה מתקדמות.
    אני רוצה לנצל הזדמנות זו בכדי להודות למאות הלקוחות שנותנים בנו אמון ולאלפי העובדים והמנהלים שנרתמו למשימת השינוי ומובילים את החברה לאופק חדש.

    משפחת G1 מאחלת לכולם חג שמח!


    הכתבה פורסמה במגאזין "מצודה" 43 מרץ 2022
    קישור לגרסת PDF של הכתבה

     

    מאמרים נוספים
    אבטחת שכונות וישובים - טכנולוגיה, שירותי מוקד, שירותי סיור, סיור כלבני
    אבטחת שכונות וישובים
    המראות מיישובי הדרום הביאו להגברת הביקוש לשירותי אבטחה פרטיים / ShutterStock
    זינוק בדרישה לאבטחה: "שכונות שלמות לוקחות שמירה צמודה"
    המצלמות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת להן יכולות עיבוד וניתוח גבוהות. צילום אילוסטרציה
    שמירה על בתים פרטיים
    אבטחה מדלת. לא מה שהכרתם
    אבטחה מדלגת. לא מה שהכרתם
    כיצד למגן את הבית
    כיצד למגן את הבית
    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)
    "מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל
    G1 Group
    קבוצת G1 תרכוש את השליטה בפעילות ״מיזוג פלוס״
    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי