חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשנות באבטחה: המפתח להתמודדות עם איומים

איזה תחום מעניין אותך?

    חדשנות באבטחה: המפתח להתמודדות עם איומים

    בעידן של אתגרים הדורשים התמודדות מול מגוון איומים, מוכיחה קבוצת G1 כיצד שירותי אבטחה מקצועיים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת הם מפתח חיוני לנטרול הסיכונים

    מאת: גיא פישקין, תוכן שיווקי

    מזה כ- 85 שנים שקבוצת G1 העוסקת בבטחון, בטיחות, אבטחה וטכנולוגיות, מתמחה באספקת שירותים מקיפים ומתקדמים לעשרות אלפי לקוחותיה. מאז הקמתה בשנת 1937, תחת השם "חברת השמירה", המשיכה החברה לצמוח ולהתפתח: בשנת 2002 נרכשה ע"י G4S קונצרן הביטחון הגדול בעולם ולפני כארבע שנים נרכשה על ידי קרן פימי, קרן ההשקעות המובילה בישראל. בסוף 2018 הונפקה בבורסה לני"ע בת"א.

    עם פריסה ארצית של עשרות סניפים, אלפי עובדים, מגוון פתרונות ושירותים חדשניים ומוניטין של איכות, שירות ומצוינות, מצליחה הקבוצה למצב את עצמה כספקית שירותי אבטחה ביטחון (לרבות שירותי מוקד וסיור ומניעת אובדן) ובטיחות המובילה בישראל, המעניקה ביטחון ושקט נפשי לכל לקוחותיה, קטנים כגדולים, במגזר הציבורי, העסקי והפרטי גם יחד. בין הגופים להם מספקת קבוצת G1 שירותים ניתן למנות משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות מסחריות, גופי מערכת הבטחון, לקוחות פרטיים ועוד.

    כמו כן, G1 שותפה עם שיכון ובינוי בפרויקט ה BOT של המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש ומפעילה מזה שנים את תוכנית הפיקוח האלקטרוני של שירות בתי סוהר

    חדשנות באבטחה: המפתח להתמודדות עם איומים
    G1 - חדשנות באבטחה: המפתח להתמודדות עם איומים

    הובלה בחדשנות וביצירתיות

    קבוצת G1 פועלת במגוון תחומים באמצעות שלושה תחומי פעילות משלימים. אחד מהם הוא תחום פתרונות האבטחה, המעניק שירותים מתקדמים באמצעות כוח אדם מיומן בפריסה ארצית רחבה. בתחום מכלול של פתרונות, החל מאבטחה ושמירה פיזית מסורתית, דרך ביצוע סקרי סיכונים ותוכניות אבטחה מקיפות, הכשרת מנהלי אבטחה, והפעלת יחידות אבטחה מיוחדות, כדוגמת יחידת אופנועים ייעודית המבצעת אבטחה רכובה ומדלגת לטובת מתן מענה מיידי ללקוחות בתא שטח / סקטור ספציפי.

    מאבטחי יחידת האופנועים עוברים סינון קפדני ולאחר מכן הכשרה ייעודית ומפורטת שכוללת לחימה מטווח קרוב ושימוש בציוד טכנולוגי מתקדם במטרה לתת מענה מהיר, איכותי ומקיף לאיומים פליליים או פח"ע. האירועים מצולמים ומתועדים בזמן אמת על ידי לוחמי יחידה, לצורך צפייה מרחוק ותחקור, כאשר במקביל טכנולוגיית השליטה והבקרה מאפשרת הזנקה של צוותים בחירום מכל נקודה בארץ. זאת על ידי הקפדה על מהירות תגובה והפעלת שיקול דעת במתן המענה, המהווים עקרונות מנחים של תחום פתרונות אבטחה מאז ומעולם.

    "הרעיון הוא לנצל בצורה מושכלת את הידע והמשאבים של הארגון, תוך שמירה על הובלה בחדשנות ויצירתיות בענף האבטחה", מספר אבי לוי, מנהל חטיבת פתרונות אבטחה בקבוצת G1. "אנחנו עושים את זה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת המשתלבת עם מערכי האבטחה הפיזיים. בעידן של היום, מדובר בצורך מתבקש שעלינו לספק באופן מובהק על מנת להגדיל את תחושת הביטחון של לקוחותינו לעומת תקופות קודמות".

    מימוש החזון הזה הוא תולדה של השקעת משאבים חסרת תקדים של הקבוצה במערך אבטחה אקטיבית, הפועלת באינטגרציה עם מערכות שליטה ובקרה מבוססות אנליטיקה. "אם בעבר פעלו מערכות אזעקה לצד שומרים ומאבטחים בשטח, כיום המוקד שלנו מתכלל יחד את כולם, כאשר הרציונל הינו חיבור ושיקוף תמונת מצב מלאה ושלמה של כלל גורמי האבטחה בשטח. כתוצאה מכך, האבטחה הופכת ליעילה יותר ובה בעת גם זולה יותר עבור הלקוחות", מוסיף לוי .

    העיניים של הלקוח

    תחום המוקדים של קבוצת G1 משרת עשרות רבות של אלפי עסקים ובתים פרטיים בפריסה ארצית רחבה, במטרה לתכלל באופן מקצועי את כל מערך האבטחה בשטח.  זה נעשה בין היתר באמצעות התממשקות עם טכנולוגיה מתקדמת ומערכות בינה מלאכותית. כך, מספקת הקבוצה שירותי מוקד ובקרה באמצעות עשרות מוקדנים, מערך סיור המונה עשרות רבות של ניידות ואופנועים בפריסה ארצית, שירותי לחצן מצוקה, סיורים יזומים, מוקדים ייעודיים ועוד – חלקם מבוססים על חיבור לפלטפורמה הוליסטית בינלאומית ייחודית. שירותים אלו מאפשרים בפועל שליטה מלאה על הבית או העסק, דרך שימוש באפליקציה ייעודית שנועדה להפוך את הנכס לבטוח ו"חכם" יותר.

    "המוקדים שלנו הם העיניים של הלקוח והמאבטח בשטח", אומר ירון הורוביץ, מנכ"ל חטיבת המוקדים בקבוצה. "יכולת הטיפול של מפעילי חדרי הבקרה המנוסים והמקצועיים מעניקה פתרונות מוקד משולבים החוסכים מחד בעלויות כוח אדם, אך בו בעת אינם פוגעים ביעילות מערך האבטחה. זאת בעזרת שילוב בין טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) ועובדים איכותיים המספקים פתרון יעיל וחסכוני לבעל העסק".

    פתרונות מהירים לאתגרים מתהווים

    הניסיון, המוניטין, והמערך הניהולי והטכנולוגי של הקבוצה שחותר לפתרונות המתקדמים בעולם, מעניקים לה את היכולת להמציא פתרונות מהירים ומותאמים לצרכים מדויקים, בזמן קצר. בשנה האחרונה, נדרשה קבוצת G1 גם לאתגרים שהביא איתו משבר הקורונה: כחלק ממבצע החיסונים הלאומי, ניצבה G1 כתף אל כתף לצד מערכת הבריאות וקופות החולים, וסיפקה להן פתרונות וורסטיליים לצרכים שונים. כך למשל, עבדה הקבוצה בשיתוף פעולה עם מוקדי חיסונים שונים שנעזרו בפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלה במטרה לנטר את טמפרטורת המקררים שהחזיקו במלאי החיסונים יקר הערך. פתרונות אחרים ייושמו על מנת להגביל גישת אנשים לא מורשים אל המקררים בעזרת מצלמות בעלות יכולות אנליטיות, תוך הענקת הרשאות מרחוק עבור גורמים מוסמכים בלבד.

    שרון עמיר, סמנכ"ל פיתוח עסקים ותקשורת שיווקית של הקבוצה מסכם: "ארסנל הפתרונות הרחב שמציעה קבוצת G1 כוללים שיווק ומכירה של ציוד ומערכות אבטחה מגוונות, החל ממערכות אזעקה, מערכות לגילוי אש ועשן, מצלמות אבטחה המשולבות עם תוכנות שליטה ובקרה, מערכות מבוססות RFID ועוד, כל אלו מתממשקים יחד לחדרי הבקרה שתפקידם לנהל כל אירוע באופן המקצועי ביותר. שילוב זה עולה בקנה אחד עם חזון G1 הדוגל בהובלת שוק האבטחה הביטחון והבטיחות בישראל, תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית מתמדת.

    מאמרים נוספים
    אבטחת שכונות וישובים - טכנולוגיה, שירותי מוקד, שירותי סיור, סיור כלבני
    אבטחת שכונות וישובים
    המראות מיישובי הדרום הביאו להגברת הביקוש לשירותי אבטחה פרטיים / ShutterStock
    זינוק בדרישה לאבטחה: "שכונות שלמות לוקחות שמירה צמודה"
    המצלמות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת להן יכולות עיבוד וניתוח גבוהות. צילום אילוסטרציה
    שמירה על בתים פרטיים
    אבטחה מדלת. לא מה שהכרתם
    אבטחה מדלגת. לא מה שהכרתם
    כיצד למגן את הבית
    כיצד למגן את הבית
    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)
    "מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל
    G1 Group
    קבוצת G1 תרכוש את השליטה בפעילות ״מיזוג פלוס״
    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי