חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד למגן את הבית

איזה תחום מעניין אותך?

    כיצד למגן את הבית

    כיצד למגן את הבית

    כאשר מדובר על מיגון בתים, הדרך היעילה והנכונה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מספר שכבות של הגנה, מעטפת הגנה זו כוללת אלמנטים פיזיים וטכנולוגיים על מנת לוודא כי הדרך לפריצה או לכניסה לא רצויה של אנשים לא קרואים תהיה קשה ככל האפשר.

    שכבה ראשונה – מעטפת הגנה החיצונית הכוללת מכשול פיזי דוגמת גדר היקפית, סורגים ושער, מכשולים פיזיים אלו יציבו גבולות ברורים ויקשו על מלכת הכניסה לשטח הפרטי. לשכבה זו ניתן להוסיף אמצעי הגנה אלקטרוניים בדמות גלאים חיצוניים ומצלמות אבטחה חיצוניות מה שמחבר אותנו ישירות לשכבת ההגנה השנייה.

    השכבה השנייה תכלול בתוכה מעטפת מיגון אלקטרונית הכוללת מערכת אזעקה והתראה, מצלמות אבטחה ואינטרקום.

    תפקידה המרכזי של מערכת האזעקה הנו הרתעה והתראה, כאשר המערכת דרוכה, תשמע אעזקה  במידה ואחד מהגלאים (או יותר) יזהה תנועה או ניסיון חבלה במערכת או בגלאי, אזי תופעל אזעקה במקום ותישלח התראה למוקד הבקרה ולאנשי הקשר כפי שהוגדרו. למערכות האזעקה ניתן לחבר גלאים חיצוניים (עלולים לייצר אזעקות שווא), גלאי נפח, גלאי וילון ועוד מגוון רחב של גלאים.

    תפקידן של מצלמות אבטחה הן קודם כל להרתיע, מלבד זאת הן מעבירות אלינו תיעוד חי מהשטח, מקליטות את המתרחש בזמן אמת. כיום ישנם מגוון רחב של מצלמות באיכויות שנות הכוללת יכולות אנליטיקה מתקדמות שבעזרת מצלמות האבטחה יודעת להקפיץ התראה בעת זיהוי תנועה או חציית קו וירטואלי המוגדר במצלמה ועוד חוקים נוספים בהתאם לאתר הספציפי ובעצם מייתרות את הגלאים החיצוניים ומונעות אזעקות שווא.

    שילוב מערכות ההגנה האלקטרוניות מייצר מעטפת הגנה טובה שתייצר הרתעה ממשית בשטח ותקטין משמעותית את הסיכוי לפריצה.

    השילוב האידיאלי בין מערכות הביטחון הביתיות הוא מערכת הבקרה החכמה smart security של G1 מערכת הבקרה חכמה מחברת בין כל מערכות הביטחון בבית למערכת אחת המבוססת על אפליקציה חכמה  כך שהשליטה על המערכות תעשה דרך מקום אחד מה שהופך את השילוב ביניהם לאידיאלי ופשוט, מערכת הבקרה החכמה משלבת בתוכה גם מוצרי בית חכם וניתן להגדיר בה תרחישים שיגבירו את תחושת הביטחון לדוגמא, בעת הפעלת אזעקה תשלח התראה  בהודעה ללקוח, תפתח המצלמה בצורה אוטומטית באפליקציה וידלק האור בבית או בעסק. יתרון אבטחתי נוסף במערכת הבקרה החכמה הוא תוכנת הלמידה של המערכת, בעזרת אלגוריתם חכם לומדת המערכת את שגרת שימוש  באתר ויודעת להקפיץ התראות על אירועים חריגים גם שהמערכת אינה דרוכה.

    שכבת ההגנה השלישית תהיה חיבור המערכות למוקד אבטחה מקצועי, למוקד האבטחה ישנם מספר סוגי שירותים נוספים מלבד שירותי המוקד והסיור הקונבנציונליים (מוקד רואה, מוקד אנליטיקה, מוקד מצוקה, בקרת הצפה ועוד) המוקד יקבל את ההתראות מהשטח ינתח את הקריאה וינתב את הסייר הקרוב ביותר למיקום האירוע בהתאם לדחיפות עפ"י ניתוח הקריאה (כמות גלאים, האם גלאים עוקבים ועל פי צפייה במצלמות במידה והלקוח מחובר לשירותי המוקד רואה), המוקד ימשיך לעקוב אחר מה שקורה בבית עד הגעת הסייר ויעדכן את הבעלים/משטרה במידת הצורך. בעזרת עבודה מקצועית של מוקדנים בעלי הכשרה מיוחדת ניתן לצמצם משמעותית את הסיכוי לפריצה ואת הנזקים הנגרמים בעקבות הפריצה.

    חשוב לציין כי על הפעולות המוזכרות במאמר יצרו התראה ממשית בשטח, יצמצמו את הסיכון לפריצה וימזערו נזקים במידה והפרוץ יצליח לחדור את מעטפת ההגנה בכל מקרה תמיד מומלץ להתייעץ עם יועץ מיגון מומחה אשר יעזור במציאת פתרון האבטחה האופטימלי עבורכם מתוך התחשבות בשיקולי עיצוב, תקציב ונראות.

    מאמרים נוספים
    אבטחת שכונות וישובים - טכנולוגיה, שירותי מוקד, שירותי סיור, סיור כלבני
    אבטחת שכונות וישובים
    המראות מיישובי הדרום הביאו להגברת הביקוש לשירותי אבטחה פרטיים / ShutterStock
    זינוק בדרישה לאבטחה: "שכונות שלמות לוקחות שמירה צמודה"
    המצלמות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת להן יכולות עיבוד וניתוח גבוהות. צילום אילוסטרציה
    שמירה על בתים פרטיים
    אבטחה מדלת. לא מה שהכרתם
    אבטחה מדלגת. לא מה שהכרתם
    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)
    "מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל
    G1 Group
    קבוצת G1 תרכוש את השליטה בפעילות ״מיזוג פלוס״
    שימוש במצלמות טרמיות
    מצלמות אבטחה תרמיות להגנה חיצונית – הבדלים, דרישות ותכנון מוקדם ויעיל
    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי