חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת כתמי שמן

איזה תחום מעניין אותך?

    הסרת כתמים של שמן – לבטיחות ונראות הרצפות והמשטחים שלכם

    כתמי שמן הם מהכתמים הכי עיקשים ומטרידים שיש, כאשר בנסיבות מסוימות הם גם בהחלט יכולים להיות מסוכנים. תופעה מוכרת ונפוצה מאוד בתעשייה, בחקלאות, בתחבורה, מוסכים, חניונים וגם בבתים פרטיים. בין אם כתוצאה מאירוע חד פעמי משמעותי ובין אם באופן תקופתי ושגרתי, מעת לעת יש צורך לבצע תהליך מקצועי ואיכותי של הסרת כתמי שמן, בעיקר בשוק המוסדי, המסחרי והתעשייתי – במצבים אלו, שירותי הניקיון המקצועיים והמסחריים של קבוצת G1 מספקים לכם מענה אופטימאלי.

    קבוצת G1 היא הגדולה והמובילה בישראל למתן שירותי אבטחה, מוקדים וניקיון למוסדות ציבור, מפעלי תעשייה, בנייני משרדים, חברות טכנולוגיה וגם בתים פרטיים. החברה מציעה שירות מותאם אישית ומקצועי של הסרת כתמי שמן, על בסיס מכונות שטיפה מתקדמות, פתרונות ייעודיים לכתמי שמן וצוותי ניקוי המתמחים בדיוק במשימה זו.

    למה כל כך מורכב וחשוב להסיר כתמי שמן?

    כאשר שמן נשפך על רצפה או משטח או כאשר נוצרים משקעי שמן על משטחים שונים, במהרה תגלו כי מדובר על כתמים ומשקעים שיותר קשה ומורכב לנקות ולהעלים לעומת חומרים אחרים. זאת בגלל המאפיינים הפיזיקליים והכימיים של שמנים שונים והאופן בו הם מתנהגים כאשר הם באים במגע עם משטחים שונים. כך למשל, יש סוגי ריצוף ורצפות העשויים מחומרים נקבוביים וסופגים במידה כזו או אחרת, כאשר שמן בא במגע עם משטח שכזה, הוא חודר לעומק החומר, עד כדי שבלתי אפשרי להסירו עם מים וחומרי ניקוי רגילים.

    יתרה מכך, לא אחת כאשר מנסים להסיר כתם שמן עם שטיפת מים רגילה ודטרגנטים סטנדרטיים ולא ייעודיים למשימה, הכתם יכול להפוך יותר קשה להסרה ו/או חלק למגע. כתמי שמן בהחלט יכולים להיות מפגע בטיחותי ולא רק אסתטי, כי השמן חלק ומחליק, יש סוגי שמנים שהינם דליקים ויש שמנים המפיצים לאוויר תרכובות כימיות רעילות – כך שחשוב לא להזניח את הנושא ולנקות כתמי שמן בצורה יסודית ואיכותית.

    פתרונות להסרת כתמי שמן עם שירותי הניקיון של חברת G1

    מכיוון שמדובר על תופעה מוכרת ונפוצה בתחומי תעשייה רבים, ישנם פתרונות ייעודיים למשימות של הסרת כתמי שמן, כאשר תחום שירותי הניקיון של קבוצת G1 אמון על יישום הפתרונות הטובים, האמינים והאפקטיביים ביותר, בהתאמה אישית לסוג כתם השמן שיש אצלכם, סוג המשטח ומאפיינים נוספים. אלו כמה דוגמאות לפתרונות תעשייתיים להסרת כתמי שמן:

    • שטיפה בקיטור: מכונות שטיפה מיוחדות המשתמשות בקיטור בלחץ גבוה להשגת תוצאות ניקוי עמוקות, המסת כתמי שמן והעלמתם מהמשטח.
    • שטיפה בלחץ: יישום מים בלחץ גבוה וחזק מאוד על כתמי השמן, להסרה עמוקה ויסודית שלהם מהרצפה.
    • יישום חומרי ניקוי ייעודיים לשמן – בריסוס, התזה או מריחה – ולאחר מכן שטיפה בלחץ מים או עם מכונות ניקוי מקצועיות אחרות – בהתאם לסוג המשטח והשמן.

    חשוב לדעת שכדי למנוע נזק לרצפה או למשטח שעליו יש כתמי שמן, יש להתאים את פתרון הניקוי של כתמי שמן לסוג המשטח ולעיתים גם לסוג השמן עצמו. לכל משטח מאפיינים מכאניים, כימיים ופיזיקליים שונים ויש לקחת זאת בחשבון בבחירת הפתרון האידיאלי להסרת כתמי השמן.

    יש לכם כתמי שמן שאתם צריכים להסיר מרצפות במפעל, בחניון או בבית? מחפשים פתרון מקצועי, יסודי ואמין להסרת כתמי שמן ושיפור הבטיחות והנראות של המשטח המטופל? פנו לקבוצת G1 לפרטים נוספים והזמנת השירות.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי