חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות למניעת גניבה AM (אקוסטו מגנט)

איזה תחום מעניין אותך?

    מערכות למניעת גניבה ופחת

    כדי ליצור סביבת קנייה חווייתית ומהנה, לאפשר תצוגת מוצרים פתוחה ונגישה, ויחד עם זאת למנוע ככל הניתן מקרי גניבה, אובדן ופחת, יש צורך באמצעי מיגון מתקדמים. המערכות הנפוצות ביותר למיגון מוצרים הן אלה המבוססות על שערים הנמצאים בכניסה לחנות ומסוגלים לזהות זמזמים העוברים לצדם, וכך מפעילים מערכת אזעקה, המונעת את הגניבה.

    מערכות המיגון למניעת גניבה שמציעה G1 פועלות בשלוש טכנולוגיות שונות להשגת מטרה אחת: לספק ללקוחותיה מהמגזר העסקי והקמעונאי את ההגנה המתקדמת ביותר המבוססת על הפיתוחים החדשניים בתחום המיגון.
    אחת משלוש הטכנולוגיות המובילות בתחום מיגון המוצרים, היא הטכנולוגיה האקוסטו-מגנטית, המתאימה למיגון מוצרים כמו בגדים ותמרוקים, שאינם מכילים אלמנטים מתכתיים העלולים לשבש את פעולתה.

    איך פועלת מערכת מיגון אקוסטו-מגנטית

    כמו כל מערכות המיגון למניעת גניבה, כוללת המערכת האקוסטו-מגנטית שלושה גורמים עיקריים:
    משדר, מקלט וחיישן, כשהמשדר משדר אות מסוים, המקלט קולט אותו והחיישן שלא הוסר מהמוצר או נוטרל, משבש את האות הרציף ומפעיל התראה קולית.
    כשמדובר במערכת אקוסטו-מגנטית, המשדר נמצא בעמודי שער היציאה מהחנות ושולח פולסים של גלי רדיו בתדר .58KHZאותות אלה נקלטים על ידי החיישנים הצמודים לפריטים ומוחזרים אל המקלט.
    החיישנים מכילים מתכת אמורפית המתכווצת ומתרחבת תחת השפעת שדה מגנטי.
    עם מעברו של חיישן פעיל לצד המשדר והמקלט, מתכווצת המתכת שבחיישן בהשפעת השדה המגנטי, ומתרחבת חזרה עם סיום השפעת השדה. 'הדהוד' המתכת מתקבל במקלט שבשער, ומפעיל אזעקה קולית.

    המערכות האקוסטו-מגנטיות שמספקת G1 צ'קפוינט, הן בעלות מעבד חדיש, המאפשר להן לנטרל רעשים סביבתיים במקומות הומים, ומבטל את השפעתן של הפרעות הנגרמות על ידי מערכות אחרות המותקנות בסביבה.

    יתרונות המערכת האקוסטו-מגנטית

    מערכות אקוסטו- מגנטיות משמשות בעיקר למיגון מוצרים בחנויות בעלות פתחי כניסה רחבים במיוחד, שם מתקינים מספר שערים ביציאה. מערכות אלה מאפשרות תגובה טובה למרחק גדול יותר מאשר המערכות האחרות, ומגיבות היטב גם למעבר מהיר.
    המערכות מגיעות עם שער בעל אנטנה אחת או שער בעל שתי אנטנות.

    מערכות המיגון של G1 צ'קפוינט ובכללן המערכות האקוסטו-מגנטיות, מונעות אחוז נכבד של מקרי גניבה, ובכך חוסכות הון עתק לבעלי העסקים המשקיעים בהתקנתן.

    בחזרה למערכות למניעת גניבה

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי