חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדרי בקרה ייעודיים

איזה תחום מעניין אותך?

    אבטחה ייעודית וממוקדת-לקוח, פיקוח פרטני ותגובה מבצעית מדויקת, איכותית ומהירה

    לקוחות מרובי-מנויים, בעלי צרכי אבטחה רב-גוניים ומורכבים, זקוקים לאבטחה מבצעית שוטפת המותאמת למערך הגנה בעל דרישות יוצאות-דופן.
    שרות חדרי בקרה ייעודיים של חטיבת G1 מוקד, מהווה, כבר שנים ארוכות, פתרון מנצח ללקוחות אלה.
    חדרי הבקרה הייעודיים נותנים מענה איכותי ללקוחות מוסדיים וארגוניים גדולים, הודות לשילוב יוצא דופן בין יכולות אנושיות מובחרות לאמצעים טכנולוגיים חדשניים.

    כיצד פועלים חדרי הבקרה הייעודיים של G1 מוקד?

    חדר הבקרה הייעודי הוא סביבת עבודה שאליה מתנקז בזמן אמת כל המידע מאמצעי הניטור במתקנים המאובטחים של הלקוח. מטרתו הבסיסית של חדר הבקרה היא לזהות שינויים במערך התקין של האזור המאובטח ולאחר מכן, לפעול כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
    המומחים של G1 מוקד, אחראים לתכנון מדויק, התקנה, והפעלה של החדר, בהתאם לצרכים ולדרישות האבטחה המגוונות של הלקוח.

    בחדרי הבקרה הייעודיים של G1 מוקד, פועלת מערכת בקרה משוכללת ובעלת יכולות מבצעיות ייחודיות מתוצרת ג'נרל אלקטריק.
    החדרים עמוסים בצגי וידאו, מערכות שמע משוכללות ואמצעי תקשורת, ובתשתיתם מותקנת תוכנה המאפשרת אינטגרציה רב מערכתית. חדרים מעין אלה דורשים תכנון מקצועי, לא רק מהפן הטכני, אלא גם מבחינה ארגונומית, כדי לאפשר למוקדנים המבלים בהם שעות ארוכות, ממשק משתמש נוח לתפעול וסביבת עבודה בטוחה.

     

    בחדרי הבקרה האלו מרוכזים ערוצי המידע והשידור מכלל מערכות האבטחה של העסק, כולל ממערכות האזעקה ומצלמות האבטחה. המוקדנים מעניקים שירותי מוקד לאורך כל שעות היממה בכל ימות השנה, ונמצאים בקשר רציף עם שירותי אבטחה ושמירה, המוצבים בבתי העסק ובמוסדות המאובטחים. מוקד רואה מתואם בו זמנית עם הצוותים בשטח ובבק אופיס לטובת אבטחה ושמירה מיטבית ומעטפת בטחון והגנה מהודקת, המסוגלת לתת מענה מהיר בעת הצורך.

    המוקדנים המאיישים את חדרי הבקרה הייעודיים, עוברים הליכי מיון מחמירים ונבחרים לתפקיד רק בעלי היכולות האישיות הגבוהות ביותר. המוקדנים עוברים הכשרה מקצועית ממוקדת-לקוח במהלכה הם לומדים לעומק את מערכות האבטחה במתקני הלקוח ואת מדיניות האבטחה שלו.
    בזכות תדרוך ייעודי זה, הם יכולים להעניק ללקוח שירות מוקפד המותאם לצרכיו.
    קשרי העבודה בין המוקדנים של חדרי הבקרה הייעודיים לבין הלקוח, ארוכי טווח ומעמיקים.
    המוקדנים מכירים היטב את טכנולוגיות האבטחה ואת קציני הביטחון והסיירים העומדים לרשות הלקוח, וכך מתאפשר להם להעניק מענה מבצעי, אפקטיבי, מהיר ומדויק.

    חדרי הבקרה הייעודיים, משרתים בעיקר את הלקוחות האסטרטגיים של קבוצת G1, וביניהם בנקים, לקוחות מוסדיים, רשתות שיווק, חברות תקשורת ותשתיות ואחרים.
    לקוחות אלה נהנים ממגוון בלתי מוגבל של אפשרויות אבטחה מותאמות אישית.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי