חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצלמות אבטחה תרמיות להגנה חיצונית – הבדלים, דרישות ותכנון מוקדם ויעיל

איזה תחום מעניין אותך?

    מצלמות אבטחה תרמיות להגנה חיצונית – הבדלים, דרישות ותכנון מוקדם ויעיל

    שימוש במצלמות טרמיות להגנה חיצונית

    המציאות הטכנולוגית והתפעולית כיום מאפשרת גם לעסקים, מפעלים, ארגונים לוגיסטיים ומוסדות להתקין מערכת מתקדמת, רחבת היקף ואיכותית של מצלמות אבטחה תרמיות. תחום שהיה עד לא מזמן שמור למערכות הבטחון וליישומי אבטחה ובטחון מיוחדים בלבד, הפך היום לנגיש, יעיל והרבה יותר רב-גוני במענה לצרכי אבטחה, ניטור ותיעוד.

    קבוצת G1 משווקת, מתכננת, מתקינה ומפעילה מערכות מותאמות אישית ומתקדמות של מערכות צילום וידאו תרמי, להתקנה חיצונית בכל מיקום ולניטור וידאו אמין ואיכותי בכל תנאי תאורה, מזג אוויר ושטח.

    יישום ושילוב חכם ומותאם אישית של מערכת טלוויזיה במעגל סגור ו/או צילום אבטחה מתמשך בווידאו עם פתרונות של מצלמות תרמיות מאפשר היום להשיג מערך אמין, איכותי ולא יקר של ניטור ותיעוד וידאו חיצוני, 24/7/365, בלי התרעות שווא וללא מקרי גילוי מוטעים – הודות לצילום תרמי מתקדם בשילוב עם מערכות ניטור ואבטחה נוספות מבית קבוצת G1.

    בכל שנה אנו רואים גידול בהתקנת מערכות מצלמות טמ"ס תרמיות ומערכות חיצוניות מתקדמות ואמינות אלו הופכות לתו האיכות והתקן המקובל למערכי אבטחה וניטור וידאו בשטחים ומיקומים חיצוניים. מצלמות אבטחה תרמיות מתאימים במיוחד למתקנים, אתרים ומתחמים רגישים המחייבים ניטור חיצוני רציף אמין, עם מינימום התרעות שווא וכשלי גילוי של סיכוני בטחון וכניסות בלתי מורשות. כך למשל קבוצת G1 מתקינה ומתפעלת מערכות צילום וידאו בשילוב עם טכנולוגיות הדמיה תרמית במתקני תשתית, מתקנים ביטחוניים, נמלי תעופה וים, מיזמי "עיר בטוחה" / "עיר ללא אלימות" ומפעלים ומתקנים עסקיים או מסחריים הדורשים הגנה מרחבית וחיצונית מעולה.

    יתרונות ויכולות של מצלמת אבטחה תרמית

    מצלמות טלוויזיה במעגל סגור / אבטחה רגילות, נקראות גם מצלמות אור נראה סטנדרטיות, בעוד שמצלמות אלו "מצלמות" אור", הן חייבות מידה מספקת של תאורה סביבתית כדי שהתמונה המצולמת תהיה ברורה ויעילה מספיק. מצלמות תרמיות פועלות על בסיס מנגנון אופטי-טכנולוגי שונה, מה שמאפשר להן להציע מגוון יתרונות ויכולות:

    • צילום חום ולא אור: מצלמה תרמית כוללת מנגנון מיוחד וייעודי לצילום לפי הטמפרטורה של העצמים המצולמים. כך, מצלמה תרמית מספקת תמונה ברורה גם בתנאי שטח ללא תאורה כלל, ללא הצורך בתאורת אינפרה-אדום כפי שקיים בדגמים פשוטים יותר. היתרון – צילום איכותי, אמין וברור גם ללא תאורה כלל.
    • קושי מהותי להסתתר ולהסתיר: בגלל מנגנון הצילום התרמי, קשה מאוד להסתתר ולהסתיר כאשר תא שטח מצולם בטכנולוגיה זו. המצלמה תקלוט אדם גם אם יישום אמצעי הסוואה או כאשר נעשה ניסיון להסתתר באמצעות אלמנטים שונים וכיוצא באלו. באותו אופן, ניתן למשל לראות בחלק מהמקרים נשק מוסתר מתחת לבגדיו של אדם.
    • אין סנוורים: בניגוד למצלמת אור רגילה, מצלמות אבטחה תרמיות אינן מסתנוורות מחפצים מחזירי אור, הבזקי אור, תאורת נגד ואמצעי לייזר למיניהם.
    • צילום איכותי ואמין דרך עשן, ערפל ובתנאי מזג אוויר סוער: המצלמה התרמית מספקת תמונה איכותית, ברורה ואמינה של תא השטח המצולם גם כאשר יש עשן, ערפל או תנאי מזג אוויר סוערים.
    • חיסכון בעלויות ולוגיסטיקה עזרת מערכת צילם תרמי: בגלל יכולות הצילום התרמי של מצלמות אבטחה אלו, ניתן לחסוך בעלויות ולפשט תהליכי אבטחה לוגיסטיים. למשל יצירת גדר אבטחה וירטואלית עם מערך של מצלמות תרמיות משולב עם מערכת ממוחשבת להתראות וחיווי לגבי כניסה למתחם, במקום תשתית יקרה של גדר פיזית, תאורה ומצלמות אור.

    מנגד, מצלמות אבטחה תרמיות לא מאפשרות זיהוי פנים – בגלל מנגנון הצילום המיוחד – ויש מצבים בהם אי אפשר לספק תמונה ברורה – למשל דרך זכוכית. אך המטרה של מערכי אבטחת וידאו אלו אינה זיהוי פנים אלא מתן התרעה על חדירה למתחם חיצוני מוגן, גם בתנאי שטח מורכבים וללא תאורה. המהות במערכות אלו היא אבטחה ומניעת פשיעה/חדירה בלתי מורשית למתחם או מתקן, לאו דווקא זיהוי. כך, ביישומים מסוימים, למשל בסביבות מגורים, מערך צילום תרמי מספק מענה אבטחתי והתרעתי אך תוך שמירה על פרטיות.

    ההבדל בין מערכת בטחון חיצונית לעומת מערכות פנימיות

    מערכות אבטחה וניטור חיצוניות הן מורכבות משמעותית לניהול ותפעול אפקטיביים לעומת מערכות אבטחה ואזעקה פנימיות – בבתים או עסקים למשל. במערכת מצלמות אבטחה ומניעת פרצה ביתיות ופנימיות, יש תאורה, אין רוח, גשם או ערפל, המרחב סגור וקל יותר לניהול וניטור, קל לגלות חדירה לא מורשית בגלל שהמרחב סגור. במערכות חיצוניות, הכל לגמרי שונה והפוך, יש משתני מזג אוויר, תנאי ראות, שינויים בתאורה, תזוזות של עצמים ואלמנטים טבעיים, השתקפויות וסנוורים מהשמש וגופי תאורה וכיוצא באלו.

    בדיוק מסיבות אלו, מצלמות וידאו חכמות ומתקדמות, כמו אלו המשתמשות בטכנולוגיות הדמיה תרמית, הן אמצעי אבטחה כה נדרש ופופולארי, המספק מענה אמיתי של זיהוי פורצים וחדירות בלתי מורשות לאתרים, מתחמים ומתקנים.

    מערכת אבטחה משולבת ומלאה

    גם בהקשר למצלמות האבטחה הרגילות וגם בהקשר למערכות הצילום התרמי, הצילום וההקלטה לבדם אינם מספקים מענה אבטחה מלא ומקיף. כי צילום בלבד ללא פיקוח וקבלת התרעות בזמן אמת על אירועים, לא יספק אפשרות למנוע את הפשע או החדירה בזמן אמת אלא רק להבין בדיעבד מה קרה.

    לכן קבוצת G1 מציעה בפרויקטים רבים מערכת אבטחה משולבת ומלאה, למשל למתקני תשתית או שירותים קריטיים. הכוונה היא לשילוב בין מצלמות וידאו חכמות לבין מערכות ממוחשבות וגלאים נוספים, כאשר יש גם ניטור וידאו מתמשך ומתועד וגם מערכת התרעות זמן אמת באירועי אבטחה מוגדרים – למשל חדירה למתחם. כך כאשר נדרשת תגובה אנושית מהירה ויעילה, תגובה למניעת איום או אירוע אבטחה, זו יכולה להיות מבוצעת ביעילות בזכות ההתרעה של מערכת האבטחה.

    הקישור בין שני היישומים – גילוי ופיקוח – יוצר פתרון מלא של אבטחת וידאו. המצלמות התרמיות משדרגות את יכולות המערכת ומשלימות אותה לכל תנאי השטח והשימוש.

    פתרון ייחודי לקבוצת G1 לשימוש במצלמות תרמיות להגנה ואבטחה חיצוניות

    מערכת אבטחת וידאו צריכה כאמור לספר ניטור ותיעוד ויזואלי של תא השטח הרלוונטי וגם גילוי של איומים ואירועים בזמן אמת, כך שההתרעות חייבות להיות מדויקות. בתנאי סביבה חיצוניים באופן כללי כמעט בלתי אפשרי לקבל דיוק מלא ואופטימאלי עם מצלמות רגילות, בעיקר בגלל אילוצי ומשתני תאורה.

    המצלמות "רואות" חום ולא אור, לכן הן מהוות פתרון מושלם לגילוי ואיתור בני אדם בכל התנאים, גם באפס תאורה וגם בשמש חזקה וישירה ובכל תנאי מזג אוויר, ללא סנוורים והתרעות שווא כפי שקורה במצלמות רגילות מפנסים, תאורה וסנוור שמש.

    בתוך כך, הן גם חוסכות בהוצאות פיננסיות, למשל הוצאות על תשתית והפעלת אמצעי תאורה חזקים. בונוס נוסף הוא שמצלמות אלו מכסות תא שטח גדול עם מצלמה בודדת.

    נציין כי היום, בניגוד לעבר הלא רחוק, מצלמות אבטחה תרמיות הן משמעותית זלות ונגישות יותר כלכלית, לכן הן נמצאות בשימוש הולך וגדל במגוון סקטורים ואתרים בישראל.

    עוד מהיתרונות של G1 במערכות אבטחת וידאו חכמות ותרמיות:

    • מערכת SightLogix– מערכת וידאו ביטחונית שאתם יכולים לסמוך עליה לחלוטין.
    • מצלמות עם התאמה אבסולוטית לסביבה חיצונית – מערכות אטומות עם גז חנקן דחוס להתמודדות אידיאלית עם שינויי טמפרטורה והרחקת לחות, שלג וחול נושב. מצלמות לפחות בדירוג עמידות סביבתית NEMA 4X או IP66.
    • ייצוב תמונה מתקדם וחכם – מונע התרעות שווא ומאפשר אמינות ויציבות טובות יותר של מערכת האבטחה.
    • רישום קואורדינטות גיאוגרפיות לדיוק מקסימאלי – מיפוי לפי נקודות GPS של כל האובייקטים בשדה הראייה של כ למצלמה תרמית, לדיוק רב יותר בגודל והמיקום של כל אובייקט (למשל עצים, שיחים, חיות בר וכו'). ליעילות משופרת בסינוני התרעות – זיהוי מובדל בין אדם לכלב לדוגמה.
    • יעילות גבוהה של איתור וזיהי תנועה – גם רוחבית וגם תנועה נעה מול המצלמה (Inbound). זיהוי תנועה מול המצלמה קשה יותר טכנולוגית מזיהוי תנועה רוחבית, כי בתנועה ישירה מול המצלמה יש בפועל מעט מאוד תנועה נראית לעין של האדם או האובייקט. מצלמות של G1 מציעות טווחי גילוי גבוהים ואיכותיים.
    • התקנת מערכות מצלמות ואבטחת וידאו תוך תכנון מוקפד וחכם, למשל לניצול אופטימאלי של תקציב ולצמצום דרמטי בשטחים מתים של המצלמות המותקנות.

    זקוקים לפתרון אבטחת וידאו חיצוני מתקדם, אמין וחכם? מחפשים פתרון אופטימאלי ומקצועי של מצלמות אבטחה תרמיות? פנו היום לנציגי קבוצת G1 ונשמח לסייע לכם לבנות את מערכת אבטחת והתרעת הווידאו המתקדמת ביותר, בהתאמה אישית מלאה.

    מאמרים נוספים
    אבטחת שכונות וישובים - טכנולוגיה, שירותי מוקד, שירותי סיור, סיור כלבני
    אבטחת שכונות וישובים
    המראות מיישובי הדרום הביאו להגברת הביקוש לשירותי אבטחה פרטיים / ShutterStock
    זינוק בדרישה לאבטחה: "שכונות שלמות לוקחות שמירה צמודה"
    המצלמות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת להן יכולות עיבוד וניתוח גבוהות. צילום אילוסטרציה
    שמירה על בתים פרטיים
    אבטחה מדלת. לא מה שהכרתם
    אבטחה מדלגת. לא מה שהכרתם
    כיצד למגן את הבית
    כיצד למגן את הבית
    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)
    "מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל
    G1 Group
    קבוצת G1 תרכוש את השליטה בפעילות ״מיזוג פלוס״
    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי