חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות בקרת כניסה

איזה תחום מעניין אותך?

    מערכות המאפשרות הגדרה וניהול גישה לאזורים מאובטחים המוגבלים לגישת מורשים

    מערכות בקרת כניסה נועדו לצרכי אבטחה. הן מוודאות שלכל אזור מאובטח ייכנס אך ורק מי שמורשה להיכנס אליו. מערכות אלו נותנות מענה יעיל לצרכי האבטחה של בתים פרטיים, בניני משרדים, רשתות שיווק, מפעלים ומבנים אחרים, ומשלימות מערכות נוספות לאבטחה ומיגון כמו מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה.

    כשמדובר במקומות עבודה, מוודאות מערכות בקרת כניסה את הרשאתם של העובדים להיכנס למקום העבודה ואת הרשאתם הייחודית להיכנס למתחמים שונים בתוך מקום העבודה.

    G1 משווקת, מתקינה ומתחזקת מערכות בקרת כניסה, הנותנות מענה לצרכי אבטחה מגוונים.

    סוגי מערכות בקרת כניסה

    מערכות בקרת כניסה מתחלקות לשני סוגים עיקריים: מערכות מבוקרות ומערכות עצמאיות.

    מערכות מבוקרות

    מערכות בקרת כניסה מתאימות ומיועדת לניהול מבנים שלהם פתחים רבים (דלתות). המערכת פועלת באמצעות שרת נתונים אשר מנהל את כל המנגנונים והתרחישים השונים ומפקח על יחידות הקצה השונות : בקרים, קוראי כרטיסים, תחנות עבודה ומחסומים.
    ניתן להגדיר באמצעות המערכת הרשאות כניסה וניהול ברמות שונות בהתאם לתפקידי העובדים והמנהלים, כולל הרשאות תלויות זמן.
    המערכת מכילה כלים למעקב בזמן אמת אחר תנועת בעלי ההרשאות. כמו כן מאפשר מאגר הנתונים הפקת דוחות היסטוריים לפי חתכים שונים, הכוללים מידע מפורט על כל התנועות.
    מנגנון ניהול האירועים הכלול במערכת מתריע באמצעות מסך אזעקות על אירועים חריגים כמו ניסיון כניסה ללא הרשאה או פריצת מחסום ומתעד אירועים מסוג זה.

    מערכות עצמאיות

    G1 מציעה גם מערכות בקרת כניסה עצמאיות בדרגת אמינות גבוהה, המתאימות לבתים פרטיים או למקומות עבודה בהן יש מספר נמוך של דלתות או אין צורך בפיקוח הדוק על הכניסה והיציאה.

    בין המערכות העצמאיות:

    • אינטרקום בתקשורת קולית
    • אינטרקום בתקשורת וידאו וקול
    • מקודד לפתיחת דלת
    • קורא כרטיסים מגנטים
    • קורא תגי קרבה
    • קורא ביומטרי
    • קורא ביומטרי בימטרי לזיהוי כפול בעזרת קוד וכרטיס

    המערכות העצמאיות אינן מתחברות למערכת ניהול, כל דלת מהווה יחידה עצמאית ודורשת הגדרה נפרדת. מערכות אלה קלות להתקנה, הגדרה ותחזוקה, ואינן דורשות חיווט, לכן התקנתן זולה יותר.
    יחד עם זאת אין באפשרותן לבצע פעולות מורכבות של ניהול מנגנונים ושמירה על נתונים.

    כיצד פועלות מערכות בקרת כניסה?

    מערכות בקרת הכניסה יוצרות חיץ פיזי בין אזורים ציבוריים לאזורים פרטיים מאובטחים, אליהם מתאפשרת גישה מורשית בלבד. גמישותן של המערכות מאפשרת להגדיר מעגלי מידור שונים אליהם ניתן להיכנס אך ורק באמצעות הרשאה ייחודית.

    מערכות בקרת כניסה מבוקרות משתמשות באמצעי זיהוי מגוונים המאפשרים הרשאה או דחייה של כל משתמש על פי זיהוי ודאי, חד חד ערכי:

    • קוראים מגנטיים – קוראים את המידע האלקטרוני הייחודי המודפס על הכרטיס המגנטי של העובד.
    • קוראי קרבה מבוסס RF – קוראים המופעלים באמצעות תגי גלי רדיו המוטבעים בכרטיס העובד ומאפשרים זיהוי ופתיחה של הדלת על בסיס קרבה וללא מגע.
    • קוראי בר-קוד – קוראים אופטיים המזהים את הקוד המודפס על כרטיס העובד.
    • אמצעי זיהוי ביומטריים וטכנולוגיית עיבוד תמונה – פועלים על ידי זיהוי טביעת אצבע או זיהוי פנים.

    הקורא מעביר את נתוני הזיהוי אל הבקר בו מאוחסנים נתוני ההרשאה ונתוני העובדים, בתום תהליך הזיהוי שולח הבקר אות אלקטרוני לשחרור נעילת הדלת, השער החשמלי, הקרוסלה, המעבר מהיר או כל מחסום מבוקר אחר. נתוני התהליך מתועדים בשרת המערכת.

    חטיבת G1 מלווה את לקוחותיה בתהליך ההתאמה, ההתקנה וההגדרה הראשונית המדויקת של מערכת בקרת הכניסה, וגם לאחריו – על-ידי מתן שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, בשילוב סינרגטי של פתרונות אבטחה מתקדמים ומענה אנושי מובחר.

    מערכות בקרת הכניסה האלו מאפשרות מעבר למורשים בלבד, אך אין באפשרותן יכולת לברור את הציוד, המטענים והכבודות העוברות מחלל לחלל.

    במידה וקיים צורך מסוג זה ניתן להשתמש באמצעי בטיחות נוספים כמו אמצעי שיקוף לאיתור וזיהוי חומרים מסוכנים, אסורים למעבר או כלי נשק. לצורך בידוק העוברים והשבים ניתן להיעזר בשירותי השכרת שערים לגילוי מתכות, המעניקה כיסוי הולם לאבטחת מעברים במקרים רבים.

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי