חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל

איזה תחום מעניין אותך?

    "מבינה את כוחו של השוק הישראלי": חברת הענק שתחל להשקיע בישראל

    האניוול (Honeywll) קונצרן אמריקאי שנסחר בנסד"ק (סימול HON), בעל היקף מכירות של כ-40 מיליארד דולר ומעל 110,000 עובדים ברחבי העולם, תחל להשקיע בישראל: "פוטנציאל אדיר"

     

    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)
    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)

    "מבינים את כוח השוק הישראלי" (צילום: צילום מסך)האניוול (Honeywll)  קונצרן אמריקאי שנסחר בנסד"ק (סימול HON), בעל היקף מכירות של כ-40 מיליארד דולר ומעל 110,000 עובדים ברחבי העולם הוא חלק מ-"Fortune100" (100 החברות המובילות והרווחיות בארה״ב). הקונצרן פועל במגוון תחומים, בינהם, פתרונות טכנולוגיים לבניינים, פיתוח מוצרים וטכנולוגיות, מוצרים בתחום התעופה ועוד. להניוול מרכז פיתוח בתחום ה Cyber security  בישראל והיא מתכננת להיכנס ולהשקיע בשוק הישראלי, זאת לאחר שכבר היום היא נמצאת ב-27 מדינות באזור המזה״ת ואפריקה לבדם.

    ככל שהבניה לגובה תופסת תאוצה בעולם בכלל ובישראל בפרט, נדרשים פתרונות התואמים לסגנון בניה זה. בכנס שיערך השבוע במלון הילטון בתל-אביב, תציג האניוול את פתרונותיה בתחום טכנולוגיות לבניינים רבי-קומות וקמפוסים מורכבים בשיתוף עם G1 , קבוצת הביטחון והבטיחות הגדולה בישראל בשליטת קרן פימי.

    היקף מכירות של כ-40 מיליארד דולר (צילום: צילום מסך)
    היקף מכירות של כ-40 מיליארד דולר (צילום: צילום מסך)

    היקף מכירות של כ-40 מיליארד דולר (צילום: צילום מסך)מהאניוול נמסר כי ״אנחנו שמחים להשקיע בשוק המקומי דרך העמקת הקשר עם קבוצת G1, זאת בעידן שחברות מצמצמות השקעות בשווקים בינלאומיים. חברת Honeywell מבינה את חשיבות השוק הישראלי וכוחו. מדובר בפוטנציאל אדיר וכניסתנו לכאן מראה את רצינות הכוונות שלנו".

    בכנס יוצגו לראשונה יכולות בתחום הכבאות המתאפשרות לאור טכנולוגיות שהבשילו לאחר שנים רבות של השקעת האניוול בתחום. בין היתר יוצגו מערכות תקשורת כבאים למגדלים וכן כזו המקשרת את מערכת בקרת האש במבנה למערך הכבאות ושולחת בזמן אמת מידע לכבאית כמו מיקום מדויק של מקור האש, הגלאים ואופי התקדמות האש המבוצע על ידי תוכנות מיוחדות. יכולות אלו משפרות משמעותית את בטיחות הכבאי ואת זמן התגובה וביכולתן להציל חיי אדם. המערכות הללו מותקנת במעל ל-4000 תחנות כיבוי ברחבי העולם בשימוש נרחב ויום-יומי.

    בנוסף, האניוול מתעתדת להיכנס לישראל עם פתרונות עדכניים שפיתחה למערכות כריזה ואש, בקרת מבנה, בטחון ומעטפת תוכנה חכמה המשלבת את כל המערכות לבטיחות, חיסכון באנרגיה, שיפור התחזוקה והבטחון.

    גדעון בן שמואל, מנכ״ל תחום הטכנולוגיות בקבוצת G1, מסר: ״השילוב של האניוול עם פעילות הבטיחות, הבטחון והבקרה של הקבוצה טבעי ונכון. כבר היום G1 מציעה מערכות גילוי וכיבוי אש המאפשרות מענה למנעד רחב של תרחישים מורכבים. כולן עומדות בדרישות רשויות הכיבוי ובתקני UL ו-NFPA, אנו נשתלב בשאיפתה של הניוול לתרום באמצעות טכנולוגיה להצלת חיים".

    פורסם במעריב אונליין – עסקים

    מאמרים נוספים
    אבטחת שכונות וישובים - טכנולוגיה, שירותי מוקד, שירותי סיור, סיור כלבני
    אבטחת שכונות וישובים
    המראות מיישובי הדרום הביאו להגברת הביקוש לשירותי אבטחה פרטיים / ShutterStock
    זינוק בדרישה לאבטחה: "שכונות שלמות לוקחות שמירה צמודה"
    המצלמות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת להן יכולות עיבוד וניתוח גבוהות. צילום אילוסטרציה
    שמירה על בתים פרטיים
    אבטחה מדלת. לא מה שהכרתם
    אבטחה מדלגת. לא מה שהכרתם
    כיצד למגן את הבית
    כיצד למגן את הבית
    G1 Group
    קבוצת G1 תרכוש את השליטה בפעילות ״מיזוג פלוס״
    שימוש במצלמות טרמיות
    מצלמות אבטחה תרמיות להגנה חיצונית – הבדלים, דרישות ותכנון מוקדם ויעיל
    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:

      יצירת קשר

      אני מעוניינ.ת שנציג יחזור אלי